One Year!. + What I learned from my first year of blogging!

7:00 am

I just can`t believe that today It`s been a year since I created this blog and added the first post! In this post I want to thank you from my heart, that you are with me! Also I want to write you what I learned from my first year of blogging!

PL:  Nie mogę uwierzyć, że minął już rok, od kąt założyłam tego bloga i dodałam pierwszy post! W tym poście chce wam podziękować z całego serca, że jesteście ze mną! Również chce wam napisać czego nauczyłam się przez pierwszy rok blogowania!

It`s a lot of work!
Really It`s not only go and do some photos, write 3 sentences about it and yeah you have got over 100 followers and a lot of views! It`s not only the photos and the writing, there are the little things that make your blog perfect!
PL: To dużo pracy! Na serio! To nie tylko iść i zrobić jakieś tam zdjęcia, napisać trzy zdania o tym i masz ponad 100 obserwatorów i ileś tam tysięcy wyświetleń! To nie tylko chodzi o zdjęcia i tekst, ale również o te małe rzeczy, które robiśą twój blog perfekcyjny!
It`s Addictive!
It is really amazing, how quick your blog takes over your life! A year ago I have never thought that I could be that much addictive to my blog!
PL: To jest uzależniające! To jest zaskakujące jak szybko twój blog przejmuje twoje życie! Rok temu nigdy nie pomyślałabym, że byłabym tak uzależniona do mojego bloga!

It takes time!
It doesn`t take only 5 minutes and ready! Daily I stend here from an hour to 4 hours! I depends from the day of the week!
PL: To zajmuje dużo czasu! To nie zajmuje 5 minut! Dziennie spędzam tu od godziny do nawet 4! To zależy od dnia tygodnia!
You need to know law!
You can`t download a photo from another blog and add it on yours, because that person who done the photo can sue you! It is also really dangerous!
PL: Musisz znać prawo! Nie możesz pobrać zdjęcia z innego bloga i dodać na swojego, ponieważ osoba, która wykonała zdjęcie może cię pozwać! To jest bardzo niebezpieczne!
Results take time!
It takes time to built up your followers and views! You won`t have a couple of thousand views in a week! Unless you are very lucky and your post will go viral!
PL: Na rezultat trzeba czekać! To zajmie trochę czasu zanim zbudujesz porządną liczbę obserwatorów i wyświetleń! No chyba, że masz szczęście i twój post stanie się bardzo popularny!
Thank you for being a year with me!
Dziękuje, że jesteście już rok ze mną!
XX.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Gratulacje ze zaszłas tak daleko. Życzę dalszych sukcesów i więcej obserwatorów :** śliczne zdjęcia

    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kochana, zdjęcia jak zwykle piękne! Gratuluję roku na blogu i życzę ci aby twój blog całyczas się rozwijał i zmieniał na lepsze ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na moją recenzję 'Niebezpiecznych Kłamstw' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz świetnie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gratulacje, mi również szybko minęło i wiele nauczyłam się prowadząc blog :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Gratuluję! Ja w tym roku będę miała 4 rocznicę założenia :D
    I może słabo mi idzie, to jednak sprawia mi radość pisanie dla innych...

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. gratulacje ;) sliczne zdjęcia!

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  7. wszystko co napisałaś to prawda :) sama też tak uważam i choć tak naprawdę gdy nie miałam bloga miałam mało czasu dla siebie to teraz gdy go założyłam mam go jeszcze mniej :D choć tak naprawdę ten czas poświęcony na bloga mogę nazwać czasem dla mnie :) pozdrawiam cieplutko :* i to my dziękujemy że przez tak długi czas możemy Cię czytać :D

    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Gratuluję! Życze kolejnego roku i dużo osiągnięć :) Blogowanie to nie zawsze lekka "praca". Trzeba poświęcać swój czas bo tak jak napisałaś to nie zajmuję 5 minut :)
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia :) Życzę sukcesów :)
    zapraszam w wolnej chwili :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  10. Super, że wytrwałaś rok na blogosferze, czekam z niecierpliwością na kolejny oraz masę obserwatorów. <3
    p.s. Gdzie kupiłaś okularki, wpadły mi w oko ;pp
    Pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Mimo, iż zaczęłam niedawno, to w blogowaniu się zakochałam. Poczułam w sobie pasję do fotografowania. Od zawsze lubię pisać, a więc blog stał się dla mnie taką odskocznią i miejscem, gdzie mogę przelewać moje myśli ;)
    Swietne spodenki!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Swietne zdjecia no i gratuluje ze blog ma juz rok! Zcze dalszych sukcesow :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  13. Gratulacje :) Rok to bardzo długi okres czasu :)

    ReplyDelete
  14. Gratulacje, oby tych lat i sukcesów tu było jak najwięcej!
    Świetne zdjęcia! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Gratuluję! i życzę dalszych sukcesów ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. To wspaniałe że prowadzisz bloga juz rok, oby jak najdłużej, jeśli tylko sprawia ci to przyjemność!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Gratuluję wytrwałości i systematyczności! Blog zajmuje naprawdę dużo czasu, ale sprawia też dużo radości :)
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  18. Wszystkiego najnaj dla bloga ! Mój tez niedługo będzie miał już rok !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.