My Favourite Romantic Songs!

7:00 am

Hi! Today I decided to write a list of my favourite romantic songs! I just get inspired by them a lot! In this post I would like to share with you my absolute fav romantic songs! Also I`ve done a couple of photos by myself and I wanna share them with you! Don`t forget to write me in the comment your favourite romantic song and if you heard of any of these songs!

PL: Cześć! Dziś zdecydowałam, że napisze wam listę ulubionych romantycznych piosenek! Ja po prostu inspiruje się nimi bardzo! W tym poście chce się z wami podzielić z moimi absolutnymi ulubionymi romantycznymi piosenkami! Też zrobiłam kilka zdjęć sobie i chce się nimi podzielić! Nie zapomnij skomentować waszą ulubioną romantyczną piosenkę i czy znacie jakąkolwiek z tych piosenek!




Yeah, so thats it for the post! See you later ♥!

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Znam tylko piosenkę Seleny Gomez :) Fajny post! :)
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
  2. Nie znałam jeszcze 'Tenerife See' Eda Sheerana, a przecież jest moim mężem i powinnam znać wszystkie jego piosenki. Uncover to świetna piosenka i bardzo mi się podoba. Inne piosenki w wolnym czasie na pewno przesłucham :)

    Pozdrawiam z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fajny pomysł na wpis!
    Super zdjęcia
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ładne zdjęcia i ciekawe zestawienie piosenek :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nie znam żadnej z tych piosenek, moje ulubione romantyczne piosenki to zwykle ballady rockowe :)

    ReplyDelete
  6. Chyba jednak jestem jakaś inna bo ani jednego utworu nie znam, ale artystów z 2 może kojarzę, no ale bywa - po prostu wychowywałam się w troszkę innych czasach i kulturze i to też ukształtowało mój gust muzyczny w drugą stronę :)

    ReplyDelete
  7. Super zdjęcia :P

    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam słuchać tych piosenek, lubie te wokalistki :)
    pozdrawiam serdecznie :* zapraszam w wolnej chwili :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Super wpis, chociaż przyznam,że nie słyszałam większości z tych piosenek! Pozdrawiam x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudny uśmiech ! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  11. Zara Larsson i Adele ♡♡ śliczne zdjęcia

    kariaxv.blogspot

    ReplyDelete
  12. Słyszałam większość z tych piosenek jednak żadna nie należy do moich ulubieńców:) A i mam takie same słuchawki ;D ładne są. Zapraszam do siebie www.loveyourself926.wordpress.com

    ReplyDelete
  13. Większości nie znałam :D Teraz słucham i jest to coś co już lubię :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

     
     

    ReplyDelete
  14. Znam niektóre piosenki ale nie slucham ich za często bo za bardzo mnie zamulają haha www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  15. Większość z tych piosenek znam i są naprawdę świetne ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super post, też uwielbiam niektóre z nich:)
    Mój blog

    ReplyDelete
  17. Zdecydowanie uwielbiam piosenkę Ed'a i Adele. Są genialne ;)

    http://girl0almighty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo lubię piosenkę Seleny :) Świetny blog, dodaje do obserwowanych! :)
    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    ReplyDelete
  19. !D "Little things" to moja ulubiona piosenka :) Uwielbiam ją!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  20. Hi darling!

    Great idea and fantastic songs! I really love much of them!

    An Unusual Style

    ReplyDelete
  21. Znam parę :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Żadnej chyba nie znam, chociaż zastanawiam się na 1D, bo słuchałam wszystkie piosenki One Direction
    Fajny pomysł, również jest na moim blogu, ale nie ma rodzajów

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Thanks for sharing information. Such a beautiful idea!! This is a great list of blog which will help us!!
    Tanzanite Jewelry
    Tanzanite Rings
    Tanzanite Wedding Rings
    Tanzanite

    ReplyDelete

Spam will be deleted.