Weird Things All Girls Do!

7:00 am


So today I`m doing WEIRD THINGS ALL GIRLS DO! I`m a bit excited, because I know all girls you there do it! I`m really weird, so yeah this is like my reality. I am not ashamed that I do weird things and you shouldn`t be to :) So yeah, If you wanna see some weird things every girl does, go and read the rest of the post!

PL: No więc dziś, przygotowałam DZIWNE RZECZY, KTÓRE WSZYSTKIE DZIEWCZYNY ROBIĄ! Jestem trochę podekscytowana, bo wiem że każda to robi! Jestem na prawdę dziwna, no więc to jest tak jakby moja codzienność. Nie jestem zawstydzona tym, że robię dziwne rzeczy i ty też nie powinnaś :) No więc, jeśli masz ochotę zobaczyć kilka dziwnych rzeczy, które każdy z nas dziewczyny robimy to zapraszam do przeczytania reszty postu!


I think every girl at least once done this! I do it very often and my dog looks like me witha  face type: What the F*ck are you doing?!
PL: Udawać, że jest się w teledysku: Sądzę, że każda z nas zrobiła to chociaż raz! Ja to robie bardzo często i mój pies patrzy się na mnie z miną typu: Co ty robisz kurna?!
You like eating some crisps and stalking pretty girls Ig acount and saying something like: Why is she so pretty! She is perfect! I want her body...
PL: Stalkowanie ładnych dziewczyn na Instagramie: Jesz sobie chipsy i stalkujesz ładne dziewczyny na Instagramie i móisz coś w stylu: Dlaczego ona jest taka ładna? Ona jest idealna! Chce mieć jej ciało...
You are like: standing on one side and talking to "someone" and then go on the other side and replay to what you said befor!
PL: Gadanie do siebie i udawanie, że jest się 2 osobami: Robisz coś w stylu: stoisz na boku i mówisz do "kogoś" i wtedy przechodzisz na drugą stronę i odpowiadasz na to co powiedziałaś wcześniej!
Who didn`t do that!? Every girl and I think every boy done that! The way you dance is awkward and the way you sing is even more awkward!
PL: Tańczenie i śpiewanie w pokoju, kiedy nikogo nie ma: Nigdy tego nie robiłaś?! Każda dziewczyna, z resztą chłopacy też to robili! To jak tańczysz jest żenujące, a co jak zaczniesz śpiewać...żenada!
You are like talking to nobody in public, I hava no idea why girls do that, but I done it a couple of times  and I remember when I was talking in english in a mall and people where like what the hell is she talking about!
PL: Udawanie, że rozmawiasz przed telefon pulicznie!: Niy rozmawiasz z kimś przez telefon, nie wiem dlaczego to robimy, ale robiłam to kilka razy i pamietam jak kiedyś rozmawiałam przez telefon po angielsku i ludzie mieli miny w stylu : O czym do cholery ona gada!
While having a shower the hair that falls of  your head, you put it on the wall and make different shapes with them.
PL: Przyklejanie włosów do ściany po prysznicem: Kiedy kąpiesz się, włosy ci wypadają i robisz z nich różne kształty na ścianie!
You do a milion of selfies and just pick one of them or none!
PL: Robisz miliony selfie: Robisz miliony selfie i wybierasz jedno lu wcale!

Write me in the comment do you do it!

You Might Also Like

35 komentarze

  1. O tak hahahha Nie wiem jak to zrobiłaś, ale wszystko się zgadza- no dobra, może oprócz prysznica, bo nie mam go w domu haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  2. Robiłam wszystko oprócz udawania, że rozmawiam z kimś przez telefon haha
    ❤ blog

    ReplyDelete
  3. widać ,że dużo pracy wkładasz w swojego bloga, dlatego życzę Tobie abyś osiągnęła sukces :)
    super wpis :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja kilka rzeczy nie robiłam np. stalkowanie ładnych dziewczyn na instagramie lub udawanie, że jest się dwoma osobami xD
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Praktycznie każdy z tych punktów kiedyś wykonałam ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Selfie...kto z nas nie był kiedyś uzależniony od robienia sobie milionów zdjęć. Nie chwila, ja chyba nadal to robię! :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam tańczyć, śpiewać, nie przeszkadza mi, że nie potrafię :P
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo oryginalny post! W sumie niektóre u mnie się zgadzają! :D

    Obserwuję!

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Hahaha wszystko się zgadza oprócz udawania, że obok mnie jest druga osoba i rzeczy pod prysznicem :D Fajny post!

    ReplyDelete
  10. :) hahah świetny post, bardzo fajnie czyta się Twojego bloga <3

    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/06/43.html

    ReplyDelete
  12. Yes girl! I agree with most things, you have listed haha
    I am from Poland, and currently living in ( Londin) England too.
    ps. I would be so thankful, if you'd check out my youtube chanel. I'm leaving the link to my newest video, hope you'll like as much as i like your blog❤️
    https://www.youtube.com/watch?v=IsW7olP6euE

    ReplyDelete
  13. Ja oprócz teledysków udaję, że jestem na scenie :p I tańczę i śpiewam po cichu :')
    Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
  14. Pojedynczych punktów nigdy nie robiłam ale większość jest jak najbardziej trafiona!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  15. Ojeju jaki prawdziwy post, haha Xx chyba robię czasem każdą z tych rzeczy
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetny post :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Haha mnie chyba najczęściej zdarza się to tańczenie i śpiewanie, kiedy nikogo nie ma w domu :D
    Zresztą nawet jak ktoś jest to i tak to robię xd

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    ReplyDelete
  18. HAHA, dokładnie tak jest! :D Taniec w pokoju, kiedy jestem sama to norma...
    Genialny wpis, uwielbiam Twojego bloga!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Hahahahahha, wszystko się zgadza :D tez stalkuje dziewczyny na insta, jedząc pizzę, popijając colą... Hahahaha, wole się nawet nie przyznawać :D
    Mój blog: http://przemysleniavixsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hahaha, dokładnie tak z nami jest! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  21. haha faktycznie wiele z tych rzeczy robi każda z nas, ale nie każdy się do tego przyzna :D

    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. This is hilarious! I love taking selfies :D
    Hey i like your blog.
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on my latest blog and let me know in the comment of my newest post so that I can follow you too.
    The LookBook

    ReplyDelete
  23. Ja często śpiewam i tańczę kiedy nikogo nie ma w domu, haha! Kto tego nie robi?
    Pozdrawiam :)
    passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Szczerze mówiąc zdziwiłam się z tym przyklejaniem włosów do ściany haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Co prawda nie wszystkie z tych rzeczy robię, ale niektóre się zgadzają haha :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  26. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  27. Haha, niektóre rzeczy się zgadzają :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Tak to prawda, robiłam to wszystko, chociaż z Instagramem, to mam tak z facetami "Dlaczego on jest tak przystojny, a w moim otoczeniu są sami idioci i brzydule? Dlaczego on jest tak daleko?" itd. :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. It's all so real
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    ReplyDelete
  30. ja robię chyba tylko te 3 rzeczy .... chociaż ja nie mam prysznica więc nie miałam okazji pod prysznicem przyklejać włosów... na ścianie ... ale często przyklejam włosy na wannie wiec się chyba zalicza.... często też śpiewam i tańczę w domu.... ale najczęściej to robię kilkanaście zdjęć z których i tak wybieram tylko jedno...
    Pozdrawiam.... i zapraszam do siebie...
    wiecznie zapracowana siostra

    ReplyDelete
  31. To takie prawdziwe :D Chociaż nie to z włosami to nie, ja za to udaje, że gram na perkusji - taki nawyk zawodowy :D

    ReplyDelete
  32. Faktycznie, można się z Tobą zgodzić! To co wypisałaś pewnie każda dziewczyna robiła lub robi dalej :D
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Też tak mam.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.