How To Be A Morning Person! | Life Hacks

7:00 am

I think that most of you guys are not a morning person, am I right? Yeah, so today I want to show you some life hacks to have a better morning! I actually found them out by myslef or on the Internet. So yeah without futher to do - lets just get into the post!

PL: Myślę, że większość z was kochani nie są rannymi ptaszkami, co nie? No więc, dziś chce wam pokazać kilka trikó, by mieć lepszy poranek! Ogólnie niektóre sama wymyśliłam, a niektóre znalazłam w Internecie. No więc bez zbędnego przedłużania zapraszam do posta!

Have a fresh juice next to your bed
What will be Better if not a fresh juice in the morning, make it in the evening and put it near your bed, so you will drink it right after you wake up!
PL: Co  jest lepsze jak nie świeży sok  rano, zrób go wieczorem i połóż blisko twojego łóżka, no więc od razu po przebudzeniu napijesz się go!
Put your phone away from your bed
So you will have to stand up to turn the alarm off!
PL: Połóż swój telefon z dala od twojego łóżka, więc będziesz musiała wstać by wyłączyć budzik!
Pick out your clothes for the next day
You will have more time to sleep, if you pick the clothes in the evening!
PL: Przygotuj ubrania na następny dzień wieczór wcześniej i będziesz miała więcej czasu na spanie!
Make a playlist
That will last for how many minutes you need to get ready and go out!
PL: Zrób playliste, która będzie trwała tyle minut ile potrzebujesz na przygotowanie i wyjście z domu!
Go to sleep when you yawn
Even if it`s 9 P.M, go to sleep then and you will wake up earlier and earlier!
PL: Idź spać kiedy ziewasz, nawet jeśli jest 21, wtedy będziesz budzić się wcześniej i wcześniej!
So that is it for the life hacks, see you in the next post!


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetne zdjęcia :) i dobre rady :D szczególnie z tym telefonem, co by było dla mnie chyba największym problemem :) zawsze mam go pod nosem bo bojee się , że nie obudze się jak będzie dzwoniił budzik + nie chce się wstawać by od razu go wyłączyć ! :) pozdrawiam ciepło :)

    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetny post ♥ ♥ ♥
    świetne pomysły :D
    obserwuje :*
    ulciiakblog [klik]

    ReplyDelete
  3. Najbardziej zaciekawił mnie ostatni punkt haha, niestety mam często za dużo obowiązków by pójść spac gdy jestem zmęczona :(
    http://www.onlydreams.pl

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawe, przydatne rady ;) Jednak z tym "Idź spać kiedy ziewasz, nawet jeśli jest 21" to nie zawsze się udaje, bo natłok lekcji, prac domowych daje w kosć i to nieźle! Gdybym położyła telefon z dala od półki nocnej, to bym chyba go nie usłyszała, taki ze mnie spioch... :) Z tym sokiem i playlistą to bym nie wpadła ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne pomysły:)
    Niektóre stosuje.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Fajne haki :P
    Z wyłączaniem budzika na odległość jest problem, bo ja nie słyszę i mam wibracje na zegarku :D
    I niezależnie od dnia i tak dłużej śpię niż powinnam :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne zdjęcia, świetny post :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetny post, zdecydowanie nie jestem rannym ptaszkiem, ale od jutra muszę wstawać o 5 ;((
    Mam nadzieję, że szybko się przestawię ;)

    ReplyDelete
  9. To pójście spac, gdy się ziewa serio działa? Jak tak to koniecznie muszę spróbować!:)
    U mnie sprawdza się to położenie telefonu z dala od łóżka, zanim znajdę dzwoniący budzik, już jestem rozbudzona haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  10. Ale piękne zdjęcia. Oj ja niestety jestem strasznym śpiochem, więc rady się przydadzą :) Daj mi znać, czy kod dotarł i czy zadziałał :)

    ReplyDelete
  11. Z budzikiem zawsze działa, bo co innego robić jak nie wstać i go wyłączyć? Gorzej jest jak się go kompletnie nie słyszy co mi się ostatnio zdarza :/

    ReplyDelete
  12. Kwestia przyzwyczajenia! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam twoje posty, są bardzo ładne i miłe do czytania

    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.