DIY Ben & Jerry`s Ice Cream! Without Machine!

7:00 am

So I`m so excited to do this post! It`s a really easy DIY, because you don`t need to use a ice cream machine! Ben & Jerry`s ice creams are really popular in the USA & UK, I don`t know if in Poland you can find them, but I never saw them here, so write me a comment if there are in Poland! You actually don`t need really complicated things to do it, so If you wanna know how to do it, read the rest of the post!

YOU WILL NEED:                                 POTRZEBUJESZ:
- Sugar (optional)                                     - Cukier (nie trzeba)
- Whipped Cream(about 500-600ml.)      - Śmietanka (36%) Około 500-600ml.
- Condensed milk (1 can)                         - Mleko skondensowane (1 puszka)
- Vanilla (optional)                                   - Wanilia (nie trzeba)
- Cookies                                                  - Ciastka
- Chocolate (I used the white one)          - Czekolada (Ja użyłam białą)
- Jar                                                         - Naczynie


PL: No więc, jestem bardzo podekscytowana robić ten post! Jest to bardzo prosty DIY, ponieważ nie potrzebujesz maszyny do robienia lodów! Lody Ben & Jerry`s są ardzo popularne w USA i UK, nie mam pojęcia czy znajdziecie je w Polsce, lecz ja nigdy nie spotkałam się z nimi tutaj, no więc napisz mi komentarz czy są w Polsce! Na prawdę nie potrzebujesz żadnych skomplikowanych produktów do zrobienia tego, no więc jeśli chcesz się dowiedzieć jak zrobić te lody zapraszam do reszty postu!

STEP 1: This is optional, but I added 4 tbs of sugar to the whipped cream and mixed it all together.
STEP 2: To the cream add 1 can of condensed milk and mix it all together.
STEP 3: Add vanilla to the cream and mix it up.
STEP 4: Add your cookies and chocolate to the cream and mix it all.
STEP 5: Poor the mix to a jar.
STEP 6: On the top put your toppings (I put cookies and choc late)
STEP 7: After about 5 hours the ice cream is ready!
STEP 8: Eat it!

KROK 1: Tego nie trzeba robić,a le ja dodałam do śmietanki (36%) 4 łyżki cukru i zmiksowałam to.
KROK 2: Do śmietany dodaj puszkę mleka skondensowanego i zmiksuj je.
KROK 3: Dodaj wanilię i zmiksuj.
KROK 4: Dodaj ciastka i czekoladę i wymieszaj.
KROK 5: Wlej do naczynia mieszankę .
KROK 6: Na górę połóż ciastka i czekoladę.
KROK 7: P około 5 godzinach lody będą gotowe!
KROK 8: Zjedz lody!

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Nigdy nie widziałam takich lodów. Mogą być bardzo dobre. Spróbuję :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super przepis akurat mi się nudzi w domu to może spróbuję:)
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Muszę kiedyś spróbować! Mam pytanie:
    Czy jeśli piszesz po angielsku, to widzisz tutaj dużo anglików i amerykanów? Masz większe statystyki niż byś pisała tylko po polsku?
    Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duzo osób pojawia się na pewno z USA i troche mniej z UK :)

      Delete
  4. Dawno juz nie jadłam swojskich lodów.
    Chyba bede musiała wrocic do nich.

    ReplyDelete
  5. Awesome blog, Get details About the
    Top 10 Fashion Blog click on link,
    http://www.angelmstyle.com/category/fashion/

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie jadłam, ale .. z chęcią bym zjadla :)

    ReplyDelete
  7. Muszę wypróbować Twój przepis *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajnie wyglądają te lody i szczerze to nigdy nie widziałam przepisu na lody bez maszyny :)

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. o pierwszy raz się spotykam ale wygląda to bardzo ciekawie :) zjadłabym :)
    pozdrawiam ciepło i obserwuje,
    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ale genialny przepis ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ten przepis wydaje się genialny i żałuję, że nie trafiłam na niego wcześniej. Koniecznie muszę skorzystać. Lody moim życiem <3 Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. co tu dużo pisać - YUMMY !!!! <3
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com
    Zapraszam również na konkurs na fanpage'u.

    ReplyDelete
  13. Pewnie są pyszne! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  14. Ciekawe DIY :D
    Wygląda na dobre :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Na pewnno wypróbuję bo wygląda pysznie! :)
    świetny blog, fajnie, że piszesz tez po angielsku.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. Wyglądają ciekawie :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny przepis. Koniecznie wypróbuje :) A co do tego rozdzielania postów, napisz mi maila na betweenxthedots@gmail.com to podeślę Ci cały kod i wytłumaczę jak to działa, bo to w sumie prosty skrypt, ale trochę z tym kombinowania jest :)

    ReplyDelete
  18. Muszę kiedyś spróbować zrobić :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bardzo przydatny post !!! :)
    Lody wyglądają przepysznie !
    Muszę wypróbować przepis.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. mniaaam ! zjadłabym ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.