'You May Say I`m A Dreamer, But I`m Not The Only One'. + Get to know me tag!

7:00 am


Hello guys! These photos I`ve done on the first of May. I`m quite satisfide with the photos! Actually I`m writing this post the second time, because that one wasn`t too good :) Also I have done a get to know me tag, so scroll down to get to know the answers! So yeah just go and see the pictures! Flanel - Primark, coat - F&F, Jeans - Takko Fashion, shoes - New Balance.

PL: Cześć kochani! Te zdjęcia zrobiłam pierwszego Maja. Jestem całkiem zadowolona z tych zdjęć! Tak na prawdę robię ten post drugi raz, bo tamten nie był za dobry :) Również zrobiłam tag, więc zjedź na dół by dowiedzieć się odpowiedzi!  No więc zapraszam do obejrzenia zdjęć! Koszula - Primark, Kurtka - F&F, Jeansy - Takko Fashion, buty - New Balance.
DISCLAIMER:  Sorry If some of the photos are blurred, but they were done in move!
 1. What is your middle name?
It`s Sara.
2. What is your favourite colour?
White
3. How tall are you?
I`m 5'5 (166cm.)
4. Cats or dogs?
Dogs
5. How many countries have you visit?
About 7 :)
6. What is your worst subject at school?
I think it`s German.
7. What is your favourite drink?
Fresh smoothie!
8. Whate is your favourite book?
I think it`s 'Little Prince'.
9. Who are some of your favourite Youtubers?
Niki and Gabi, Roxxsaurus, Aspyn & Parker, RemLife, Viva-a-Viva.
10. What is your favourite movie?
I don`t think that I have a fav one, but I`ll write some of them that I like to watch: High School Musical (1,2&3), Duff, Love Rosie.
11. Are you single or taken?
Single :*
12. Favourite memory from childhood?
There are a lot of them, but I think it is when I was sitting with my granny on a chair in England.
13. Do you speak any different languages and how well do you know them?
I speak Polish and English fluently, and I also speak a little bit German, but I hate that language!
14. Do you have any siblings?
Yeas I have a sister, Julia :)
15. What are some of your favourite tv shows?
Grey`s anatomy :D
16. What phone do you have? (IOS VS ANDROID)
Iphone 4s, IOS of course :)
Nearly holidays! Who can`wait for them!

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Super post i ciekawy tag! Fajnie się Ciebie czyta, śliczne zdjęcia <3
    Jeśli masz chwilkę wolnego zapraszam:
    http://cou18tek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Interesujący tag i fotki fajne, klimatyczne. :)

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia, bije od nich taka radość :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Również uwielbiam świeże smoothie! :)
    Pozdrawiam
    Lovett Lov

    ReplyDelete
  5. śliczne zdjęcia obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Miło się czyta Twoje wpisy :) ładne zdjęcia! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny tag ;*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. O, mamy trochę wspólnego :D
    Fajne zdjęcia :)

    Zajrzyj do mnie [klik] ♥

    ReplyDelete
  9. widać ,że dużo pracy wkładasz w swojego bloga, dlatego życzę Tobie abyś osiągnęła sukces :)
    super wpis :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia :)
    http://the-rose-style.blogspot.com
    Zrozumiałam wszystkie odpowiedzi !
    http://the-rose-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ciekawe zdjęcia :) Jako osoba, która wychowała się trochę w Niemczech, powiem że Niemiecki to nie najgorszy język, to po prostu jeden z tych gorszych, tak mówią, że w piekle mówią po niemiecku - ja mam wrażenie, że po hiszpańsku lub portugalsku jak w brazylijskich telenowelach :D

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia, bardzo naturalne! :)
    Ja nie uczyłam się nigdy Niemieckiego, ale podejrzewam, że w szkole średniej rozpocznę naukę z tym językiem!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. piekna zdjęcia :) obserwuje i licze na rewanzyk <3

    pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam do mnie JUST EMSI i do obserwowania mnie na instagramie EMATUSZKO

    ReplyDelete
  14. Bardzo pozytywne zdjęcia!
    Udany post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajny tag, można się sporo o Tobie dowiedzieć!
    Zdjęcia też świetne!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Dopiero trafiłam na Twojego bloga, ale mega podoba mi się fakt, że mieszkasz w UK :)
    Super zdjęcia i bardzo fajny tag, w końcu chętnie poczytam notkę po angielsku!:) Obserwuję:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  17. Pięknie wygladasz :)
    Nie powiedziałabym, że masz tylko 14 lat :D

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia i fajny tag :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajne zdjecia, jakie masz plany na wakacje? Bedziesz leciala do UK?

    Przepraszam ze tak nie wpadam do ciebie na bloga jednak nadal mam problemy z komputerem a szczegolnie z netem ktory nie chce mi nigdy chodzic. :(

    pozdrawiam,
    http://comocarmen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. świetny post, ślicznie wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :*

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  22. Podoba mi się print Twojej koszuli :)
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  23. Świetne, pozytywne zdjęcia!
    ps. Też nie znoszę niemieckiego D;

    Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia fajne, szkoda tylko, że bez kolorów !:)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.