3 Ways To Get Fit - Without A Workout!

2:15 pm

If you are a person like me - Who hates to workout and is lazy. But you wanna be fit? this post will be perfect for you! I`ll show you 3 ways to be fit and lose weight without having a workout!

PL: Jeśli jesteś osobą taką jak ja - Która nie lubi ćwiczyć i jest leniwa. Ale chcesz być w dobrej formie, ten post jest idealny dla ciebie! Pokaże wam 3 sposoby by być w dobrej formie i zrzucić kilka kilo, bez żadnych ćwiczeń!

Change bread into tortilla!

I lost like 4 kilo doing that! I actually works and in my opinion tortilla is tastier! You don`t eat bread, just tortilla. eat normal without bread! I eat it with salate, cheese and mayonnaise.
PL: Ja schudłam 4 kilo nie jedząc chleba! To na prawdę działa i moim zdaniem tortilla jest snaczniejsza! Nie jesz chleba, tylko tortille, jedz normalnie tylko bez chleba! Ja jem z sałatą, serem i majonezem.

Play Soccer
If you wanna have great legs, but you feel awkward at the gym, play soccer! I have no idea how to play that, but you actually don`t have to know how to do it!
PL: Jeśli chcesz mieć świetne nogi, ale czujesz się niezręcznie na siłowni, graj w soccera! Nie mam pojęcia jak w to się gra, ale właściwie nie musisz umieć w to grać!

Go Hiking
What is better than a morning walk with your dog, finding new places to relax. Go hiking, it doesn`t cost anything and it will keep you fit! Plan your days that you will go hiking, like 4 days in a week before school or work!
PL: Co nie jest lepsze od porannego spaceru ze swoim psem, odnajdując nowe miejsca dla relaxu. Idź wędrować, nie kosztuje to nic i to będzie utrzymywało ci formę! Zaplanuj swoje dni, w które pójdziesz "wędrować", np. 4 dni w tygodniu, przed szkołą lub pracą!



I`ve done a FREE workout plan for you are guys, so just download it !
PL: Zrobiłam też DARMOWY Plan ćwiczeń, więc po prostu ściągnij go poniżej!

You Might Also Like

29 komentarze

  1. myślę, że najważniejsza jest motywacja :D Jeśli się chce to każdy znajdzie swój sposób! Niektórzy wolą kombinować z dietą, a inni koniecznie więcej ćwiczą :)

    ReplyDelete
  2. Warto nie świrować,na chwilę obecną dieta stała się modą,ważna jest równowaga a nie spoglądanie na innych co odstawili i czy im to służy.Każdy organizm jest inny.
    Co do wysiłku fizycznego to super sprawa i każdy sport i ćwiczenia są dobre;))

    ReplyDelete
  3. Ja od miesiąca ćwiczę z Mel b, a od tygodnia biegam :)
    Staram się również zdrowo ożywiać :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. super post, ja jednak zwracam dużą uwagę na dietę :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja nigdy nie wytrzymałabym bez mcdonalda czy innych fast foodów (dobra, może przesadziłam z "nigdy"). W ogóle pierwszy raz słyszę o takiej grze jak "soccer" :o

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Co to za gra ? :o Nie słyszałyśmy o niej, lecz wydaję się ciekawa ;) Świetny post ! :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja tam lubię ćwiczyć i się ruszać, ale czasem warto włączyć również takie zamienniki chleba do swojej diety, żeby szybciej zobaczyć efekty ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    ReplyDelete
  8. ja bardziej lubię ćwiczyć niż być na diecie
    poza tym codziennie przechodzę lub przejeżdżam rowerem po kilka kilometrow :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. super blog zapraszam wszystkich do mnie :)
    http://zakreconacalyczas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja pomimo iż jestem leniwa, lubię ćwiczyć!
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja bardzo lubię spacery <3 Spróbuję zastąpić chleb tortillą i zobaczę czy są jakieś efekty :D
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Od dłuższego czasu dużo spaceruje i zdrowo się odżywiam, lecz to ciągle za mało
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetne sposoby! Lubię poranne spacery:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    ReplyDelete
  14. post idealny dla mnie <3 fajny pomysł z tą Tortillą zamiast chleba.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  15. Coś dla mnie XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Cudowny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    ReplyDelete
  17. raczej nie mam co zrzucać, a co do konycji to raczej postawię na zwykłe ćwiczenia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  18. jeżeli czegoś naprawdę chcemy, to możemy osiągnąć wszystko ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  19. ja akurat lubię sport;p ale dla osób leniwych - świetna alternatywa!
    Sandicious

    ReplyDelete
  20. Pobrałam sobie Twój plan do uzupełnienia. Osobiście ćwiczę średnio 5-6 razy w tygodniu, ponieważ nie wyobrażam sobie dnia bez aktywności fizycznej. Nie myślałam nigdy o tym, aby zamienić chleb na tortille. Jeśli ta, nie byłaby zrobiona z mąki pszennej, to rozumiem tę zamianę :)
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  21. Pięknie wykonany plan! Sama muszę zacząć częściej chodzić na spacerki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Grunt to odpowiedni plan i dobre podejście! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja po ciąży wracam do ćwiczeń :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Fajny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    ReplyDelete
  25. Motywacja jest najwazniejsza:) Trzeba miec dla kogo :))

    http://claudia-wojcik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ten post przekonuje nas o tym, ze jak cos chcemy osiagnac to wystarcza wylacznie checi ;3 swietny wpis! z cala pewnoscia zajrze do ciebie jeszcze nie jeden raz ;)

    w wolnej chwili serdecznie zparaszam na moj blog https://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie ;) za wszystko sie odwdzieczam <3

    ReplyDelete
  27. Jak zawsze super! :D
    Chciałabym mieć psa :D Bo psy są słodkie i super itd. I miałabym motywacje zeby wychodzić na spacery i żeby rano wstawać (bo jak na razie klapa, w tym tygodniu zaspałam 3 razy, co się nie zdarza).

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.