'You're beautiful, but you're empty. No one could die for you.'

7:00 am

Hello, how are you all guys?  I don`t know like 2 weeks ago I done these photos and I just wanted to share the photos with you all guys. I also wanted to show you my favourite quotes from the book "Little Prince" by Antoine de Saint-Exupery. I just fell in love with this book and I think it`s the best school book that I ever read! So back to the outfit, the flannel is from Primark, pants from H&M, Coat is from F&F.
PL: Cześć, jak się macie? Nie pamiętam dokładnie jakieś 2 tygodnie temu zrobiłam te zdjęcia i chciałam się z wami nimi podzielić. Również chciałam wam pokazać moje ulubione cytaty z książki "Mały Książę" autora Antoine de Saint-Exupery. Zakochałam się w tej książce i sądzę że jest to najlepsza lektura, którą kiedykolwiek czytałam! No więc, wracam to stylizacji: Koszula jest z Primark, jeansy z H&M, Kurtka z F&F.


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ładne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetna sesja. Ooo jaki cover <3 Znam Pillowalk tylko z oryginału ale ta też fajna wersja.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  3. Śliczne wyszły te zdjęcia, kochana.
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam do mnie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas http://sofiioffical.wix.com/starstrucklandyouth

    ReplyDelete
  5. Ślicznie napisane, niezwykle podoba mi się cytat w tytule! Zdjęcia również są niesamowite!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też uwielbiam te książkę!Najlepsza jaką czytałam <3
    Zapraszam na nowy post :)

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  7. Fajna stylizacja, zdjęcia i cytaty, chociaż Mały Książę nie przypadł mi do gustu, ta swoją prostotą, chociaż mogę ją polecać, kiedyś może będę czytać to dzieciom :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. love the quotes and your outfit is definitely on point<3
    www.rebelrebel.co x

    ReplyDelete
  10. Cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zgadzam się. "Mały książę" to genialna książka zarówno dla małych, jak i dużych.
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  12. Muszę koniecznie nadrobić czytanie. Wszyscy mówią, że "Mały Książę" to super książka. Ja nie dotrwałam do jej końca :D Ładne zdjęcia :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. sympatyczni wyglądasz, przyjemny anturaż ❤️

    ReplyDelete

Spam will be deleted.