Sally Hansen Diamond Strength Instant Nail Hardener Review.

7:00 am

Today I want to review you a nail product that I got like 3 weeks ago. It`s the Sally Hansen instant nail hardener. If you want to know if it`s worth to buy this product that isn`t really cheap, but it`s also not to expensive, read the rest of the article!

PL: Dziś mam dla was recenzje produktu do paznokci, który kupiłam około 3 tygodnie temu. Jest to Sally Hansen Instant nail hardener. Jeśli chcesz wiedzieć czy warto kupować ten produkt, który nie jest za tani, ale również nie taki drogi, przeczytaj resztę artykułu!
So lets start with the basics:
Price - 30 PLN (ABOUT - 7,50 Euro and Dollar, 6 Pounds)
Where I bought it - I bought it in a drugstore, but you can buy it by the Internet or in a another store. In the USA It will be in every drugstore!
Smell - It has a specific smell, It isn`t good, but you don`t feel it when it`s on your nails.
Volume - 13,3 ml
Country - Made in USA
PL:
Zacznijmy od podstawowych informacji:
Cena - 30 PLN
Gdzie kupiłam - Kupiłam w drogerii, ale możesz kupić przez Interent lub w innym sklepie. W USA będzie w każdej drogerii.
Zapach - Ma specyficzny zapach, nie jest za fajny, ale nie czujesz go kiedy jest na paznokciach.
Pojemność - 13.3 ml
Kraj - USA

HOW TO APPLY
Shake gently, Apply one coat to bare nails. Use alone or as a base coat.
JAK NAKŁADAĆ:
Delikatnie wstrząśnij. Nałóż jedną warstwę na oczyszczone paznokcie. Dla dodatkowej ochrony nałóż drugą warstwę lub wykorzystaj jako utwardzać lakieru.

INGREDIENTS/SKŁADNIKI
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, ALCOHOL DENAT., NITROCELLULOSE, ISOPROPYL ALCOHOL, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, TRIPHENYL PHOSPHATE, TRIMETHYL PENTANYL DIISOBUTYRATE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, ETOCRYLENE, DIMETHICONE, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, DIAMOND POWDER, D&C VIOLET NO. 2 (CI 60725). [SALLYHANSEN.COM]



BRUSH
The brush is long and that makes it really easy to use.
PĘDZEL 
Pędzelek jest długi i robi aplikowanie na prawdę łatwe
+
Easy application
Really quick drying
Fast nail hardening (in about 15 minutes the nails are harder!)
It keeps on the nails for a long time.
Long brush.
Big volume.
-
Price.
Smell.
Hard to buy.
PL:
+
Łatwa aplikacja.
Szybko wysycha
Bardzo szybko paznokcie stają się twarde (około 15 minut!)
Utrzymuje się na paznokciach bardzo długo.
Długi pędzel.
Duża pojemność.
-
Cena
Zapach.
Trudno dostać.


I will give this product 7/10 points, because it comes of really quickly!
PL;  Daje temu produktowi tak 7/10 punktów, ponieważ schodzi całkiem szybko!

Also I would like to thank you all because my post with the blogger tips LINK got in the best 7 DDOB posts! Thank you ! ♥ DDOB

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Planuje go kupić, sama mam teraz taki tylko złoty jako odżywkę! :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jeszcze nie miałam, ale może kupie
    Dyed Blonde

    ReplyDelete
  3. Nie miałam tej odżywki, ale wydaje się ciekawa :)

    ReplyDelete
  4. Produkt wzbudził moje zainteresowanie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny post ! :D Nieziemsko wygląda :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. zastanawiałam się niedawno nad tymi odżywkami w Rossmannie ale jednak nie wzięłam ;d
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetna recenzja! Chyba kupię taką odżywkę... :D
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. W ostatnim czasie zastanawiałam się nad jej kupnem, dobrze że natknęłam się na ten post!


    http://pvtcja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nie lubię produktów z Sally Hansen więc nawet jakby był najlepszy na świecie to na pewno bym nie kupiła. Za wiele razy się przejechałam na lakierach :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Oo, to może wypróbuję w najbliższym czasie :) Zazwyczaj używałam odżywki z Eveline.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie słyszałam o tym produkcie, ale wydaje się być świetny :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Czas wypróbować :)
    Miło będzie jak wpadniesz ;)
    http://natkq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. używam długo i bardzo polecam :)
    zapraszam, nowy post --> http://karolinastaron.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. It looks like a good product. :)

    ReplyDelete
  15. Idealny dla mnie :)
    Pozdrawiam
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.