The best blogger tips! -. How to grow up your site!.

7:00 am

Hi today I`ve got a post that is for people that have or want to have a blog! So I`ll give you some tips that will help you have an even better blog! I hope I will help you in some ways, so lets just go right to the tips!
PL: Cześć dziś mam dla was post dla ludzi, którzy mają lub chcą mieć bloga! No więc dam wam rady, które wam pomogą by miećjeszcze lepszy blog! Mam nadzieje, że pomogę choć odrobinę,no i przechodzimy do rad!

CAMERA
So I use a Canon camera and It`s the EOS KISS 500 and I`ve got just one len that was with the camera already and It`s the 58mm, 18-55mm. I am really satisfied with this camera and I just love it!
PL: No więc ja posiadam lustrzankę Canon EOS KISS 500 i mam jeden obiektyw do niego, który już był razem z lustrzanką i jest to 58mm, 18-55mm. Jestem bardzo zadowolona z niej i po prostu ją uwielbiam!
TRIPOD
I`ve got a normal tripod for my camera, It`s from Hama. I just wanted it for Christmas, so my parents got me it. You can put it in different ways (just look at the photos underneath).I am really satisfied with it and It wasn`t really expensive!
PL: Mam normalny statyw do aparatu. Jest on od firmy Hama. Chciałam po prostu dostać statyw na gwiazdkę, więc moi rodzice kupili mi go. Można do składać do różnych pozycji (patrz na zdjęcia poniżej). Jestem bardzo zadowolona z niego i wcale nie był taki drogi!


Light
I just use the light from the window. Maybe one day I will buy a lamp for my photos!
PL: Ja po prostu używam światła z okna. Może pewnego dnia kupie lampę do zdjęć!
Sites & Programs
Here are some of my favourite programs that I use to create posts!
PL: Tutaj są kilka moich ulubionych stron i programów do tworzenia postów!

Canva is a site were you can just add some text on your photos, but for some of them you need to pay. You can do lots of things there like make an facebook cover or a blog header!
PL: Canva jest stroną gdzie możesz dodać tekst na zdjęć, lecz niektóre są płatne. Możesz robić tam wiele rzeczy takie jak tło na facebook`a lub nagłówek na bloga!

I think that everybody knows Picmonkey, It`s just a site the you can edit your photos - check it out!
PL: Myślę że każdy zna Picmonkey. Jest to po prostu strona, gdzie możesz edytować swoje zdjęcia - zajrzyjcie!

Photoscape is a another program were you can edit your photos, I use it like in every post. It`s amazing! But you need to download it on your laptop!
PL: Photoscape jest kolejnych programem, gdzie edytujesz swoje zdjęcia. Ja korzystam z niego w każdym poście. Jest niesamowity! Ale musisz go pobrać na swojego laptopa!

Post Ideas
You don`t know from where you should get some ideas for your posts? Underneath there are some cool sites were you can get inspired!
PL: Nie wiesz skąd wziąść pomysły na post? Poniżej przedstawiam wam kilka fajnych stron, gdzie możesz się zainspirować!



Photo Ideas
My favourite 2 sites where I can get some photo ideas are Pinterest and We♥It!
PL: Moje 2 ulubione strony, gdzie znajdę pomysły na zdjęcia to Pinterest i We♥It!


TIPS!
1. Don`t buy any equipment on the start of your blog. You don`t know if you gonna do it, maybe you will delete the blog and what will you do will the camera, tripod...
2. Don`t do follow for follow or comment for comment. You wanna have false followers or comments - It`s better to have real readers that will actually read your blog!
3. Post regularly, I post every 4 days and for me It`s like a perfect time.
4. Be creative and don`t copy - that the worst thing that you can do!
5. Find a perfect template. What if you have cool ideas but you template is sh*t, nobody wants to be on a blog with a horrible design!
6. Be honest, don`t lie to people for example in the comments - every lie someday will tell the truth!
7. Don`t forget about your email address!
8. Instagram feed - remember about this so your blog will look more professional!
PL:
1. Nie kupuj sprzętu na początku blogowania. Nigdy nie wiesz czy będziesz robić to, może usuniesz bloga i co wtedy zrobisz z lustrzanką, statywem...
2. Nie rób czegoś takiego jak obserwacja = obserwacja czy komentarz = komentarz. Chcesz mieć fałszywych obserwatorów czy komentarzy - lepiej mieć prawdziwych czytelników, którzy na prawdę czytają twojego bloga!
3. Publikuj regularnie! Ja dodaje posty co 4 dni i dla mnie to idealny czas.
4. Bądź kreatywny i nie kopij - to najgorsza rzecz którą możesz zrobić!
5. Znajdź idealny szablon. CO jeśli masz fajne pomysły a szablon do kitu? Nikt nie będzie chciał wchodzić na bloga z okropnym designem.
6. Bądź szczery, nie kłam ludziom np. w komentarzach - każde kłamstwo prędzej czy później wyjdzie na jaw!
7. Nie zapomnij podać adress email!
8. Nie zapomnij o Instagram feed - twój blog będzie wyglądać jeszcze bardziej profesjonalnie.

Have a nice day, see ya later! ♥

You Might Also Like

50 komentarze

  1. Chyba zacznę zaglądać na pintrest i weheartit, bo chwilowo opuściła mnie blogerska wena

    Janoslights.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zawsze możesz znaleźć coś dla siebie tu - http://londonkidx.blogspot.com/2016/04/57-40-original-post-ideas.html

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Bardzo mądre słowa, na pewno pomogą przyszłym blogerkom :)

    hopex5.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja kocham Pintrest noo genialna stronka :D haha.
    Fajne rady dla poczatkujacych :)


    http://comocarmen.blogspot.co.id/

    ReplyDelete
  6. bardzo ciekawe i przydatne rady :) obserwuję, pozdrawiam i zapraszam! ;*

    ReplyDelete
  7. Świetny post i rady :) na pewno nam się przydadzą ponieważ jesteśmy nowe w blogsferze :) Pozdrawiamy i zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Także korzystam z photoscapa, najlepszy! :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo przydatny post, z niektórych rad skorzystam :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajny wpis,wpadnij do mnie :) https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    ReplyDelete
  11. Oj ja uwielbiam takie inspiracyjne strony! :)

    ReplyDelete
  12. Super post :D
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Takie rady na pewno pomogą początkującym blogerom, a być może kogoś zachęcą do założenia bloga :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Dziękuję za rady! Ta strona canva bardzo mi pomoże przy robieniu grafiki na bloga- bo designy najlepiej mi wychodzą w picmonkey <3 I dzięki za pinterest i ilove it <3
    Thank you LondonKid :)
    Będę tu wpadać częściej :)

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    ReplyDelete
  15. Bardzo ciekawy wpis :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :>

    http://przemysleniavixsa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Trafiłam tu przypadkiem, ale powiem Ci, że umiesz zaskoczyc czytelnika :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  17. świetne porady i na pewno poczatkowe blogerki powinny zwrocic na nie uwage :)
    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  18. Bardzo podoba mi się wygląd bloga! :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super rady i teraz wszystko staje się bardziej klarowne :) Mamy ten sam statyw!

    Może wpadniesz na relację z Miasta Aniołów? :) CALIFORNIA #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  20. Hello everyone.
    I am the creator of fashion club.
    We share our fashion product.
    More information at Fashion Club
    welcome everybody.
    have a good day.

    ReplyDelete
  21. Ciekawe rady, szczególnie z tymi inspiracjami na zdjęcia! ;) Chyba zacznę częściej zaglądać na we heart it ;>
    [mój blog]

    ReplyDelete
  22. Powiem szczerze, że blogi są różne i nie na każdym muszą być to koniecznie zdjęcia. Sama zaopatrzyłam się po prostu w skaner, ponieważ publikuję rysunki wykonywane własnoręcznie i zależy mi na ich jakości, więc tutaj ta porada mnie raczej nie dotyczy.:) Aczkolwiek zgadzam się z byciem szczerym i autentycznym - to jest mój główny cel pisania bloga. Być szczerym i pisać szczerze, dla ludzi. Co do komentarz za komentarz, to jeszcze nie jest taka chyba zbrodnia, ponieważ jeśli te komentarze są szczere, to jest to pewnego rodzaju kooperacja.
    www.tylko-szum.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Super rady! Mam chyba ten sam statyw, ale w zasadzie to zdjęć na nim nie robię. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetne propozycje ;) Statyw to dla mnie podstawa :)

    sunshine-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Fajny post! Dzięki! Ja właśnie jestem na etapie upiększania swojego Bloga, bo tak jak wspomniałaś, jak kiepski szablon to kicha... A o przedsięwzięciach coś niecoś wspomniałam ostatnio na Blogu. Zapraszam!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja używam PhotoScape i chyba już wyrabiam normy w tym programie :P
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  27. Ostatnio kupiłam statyw. Świetnie się sprawdza i ułatwia sesje :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  28. Mądre słowa kochana :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://claudia-wojcik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Korzystam z dokładnie takich samych stron, którymi się inspiruję :D
    A do zdjęć, nie mam jakiegoś profesjonalnego aparatu ani statywu. Aparat Panasonic, a statyw domowej roboty, czyli ława, książka, stół czy nawet ręka :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. I pytanie: co to jest Instagram feed? Jestem zacofana jeżeli chodzi o takie rzeczy :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To taki gadzet ktory dodajesz na bloga i ci pokazuje zdjecia z ig :) ja mam na samym dole :D

      Delete
  31. Ciekawe rady! Ja często do obróbek zdjęć używam programu Photoscape i spisuje się świetnie, więc polecam :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Boski blog, jestem w nim po prostu zakochana! Zasługujesz na znacznie więcej czytelników, dlatego też obserwuję Twojego bloga! :)
    Świetne zdjęcia
    Karolina
    Mój blog: https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ciekawe rady, przydadzą się :) Swoją drogą, Twój blog ma świetny design!
    passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetny post! Akurat potrzebowałam kilku porad, bo sama nie wiem, za co się zabrać! :)
    Masz bardzo oryginalny styl pisania, taki inny, ciekawy.

    Pozdrawiam, laurakwoczala.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Super post jak i rady! Bardzo chciałabym mieć lustrzankę :(
    http://nikasstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Masz cudowny uśmiech :* Będę na bieżąco, ciekawy blog. Ooo tak, PhotoScape i ja również mam :) Mam pytanko, jak robisz zdjęcia, aby miały one taki jasny efekt, ustawiasz to w aparacie, telefonie, czy programie?
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flash w aparacie a jak jest potrzeba to rozjasniam w edytorze :)

      Delete
  37. świetny post :) Canon wart polecenia, ale tak jak mówisz - nie warto zakupić aparatu tylko dla bloga, bo jest to bezsensowne.

    ReplyDelete
  38. Też przerabiam zdjęcia na PicMonkey ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Szczerze mówiąc nie zgadzam się z jednym podpunktem w ostatnim punkcie! Mianowicie, żeby nie kupować sobie lustrzanki ani statywu. Myślę, że te rzeczy przydają się nie tylko przy prowadzeniu bloga, ale też mogą przydawać się na co dzień. :) Z resztą zgadzam się w 100%.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Super rady :)
    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    ReplyDelete
  41. Mogłaś zrobić screeny zamiast zdjęcia ekranu robić :)
    Ogólnie rady świetne!

    Singo Blog

    Szuflada Blog

    ReplyDelete
  42. Świetne rady, naprawdę Dziękuje! Co do aparatu nadal jestem przy poszukiwaniu dobrej lustrzanki :D
    magirrat.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. świetne rady :))
    Nie mam pojęcia co to te "picmonkey"jeszcze dzisiaj zajrzę :D
    pozdrawiam :)
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/2016/04/social-media-realnosc.html

    ReplyDelete
  44. Znam prawie wszystkie z wymienionych przez Ciebie programów i często z nich korzystam. Z aparatem było tak, że najpierw go kupiłam, a później założyłam bloga, by właśnie ciągle używać aparatu i uczyć się nowych rzeczy.
    Myślę, że Twój post przyda się zarówno osobom początkującym jak i tym bardziej doświadczonym.
    CROWDED DREAMS

    ReplyDelete

Spam will be deleted.