40 Original Post Ideas!.

7:00 am

Hi today I thought that I will help these people who don`t have any ideas for posts on their blog. All the posts will be divided in labels like: fashion, beauty... In a long time I didn`t see a post like this, so I thought that I will do it on my blog. It would be nice if you would use one these ideas on your blog and I would like to see the results on your blogs so write me in the comments the link with the post so I will see it!

PL: Cześć dzisiaj pomyślałam że pomogę tym osobą, które nie mają żadnych pomysłów na posty na ich blogach. Wszystkie posty będą podzielone na etykiety takie jak: moda, uroda... Przez długi czas nie widziałam takich postów, więc pomyślałam że zrobię to na moim blogu. Było by mi niezmiernie miło jeśli użyłabyś jakiegoś z tych pomysłów na swojej stronie i chciałabym zobaczyć jak wyszły posty u was, więc podlinkujcie mi w komentarzach wasze posty, które na pewno zobaczę!
♥Favourite makeup product
♥What you learnt about makeup from your ...
♥Review a beauty product
♥ How to do ... (hairstyle, makeup)
♥.... makeup tutorial (get the look)
♥What`s in your makeup bag
♥Mistakes that girls do while they apply their makeup
♥Beauty favourites
♥ Favourite hair products
♥Nail routine
PL:
♥Ulubiony product to makijażu
♥Co nauczyłaś się o makijażu od...
♥Recenzja produktu
♥Jak zrobić...(fryzurę, makijaż)
♥Jak wykonać makijaż...(np. ulubionej gwiazdy)
♥Co jest w mojej kosmetyczce
♥Błędy, które popełniają błędy kiedy nakładają makijaż
♥Ulubieńcy urodowi
♥Ulubione produkty do włosów
♥Jak pomalować paznokcie

♥5 ways to style...(t-shirt, jeans, skirt...)
♥Outfit of the day
♥Style icon
♥Your favourite outfit
♥Favourite clothes
♥Tips for buying clothes
♥Favourite shops
♥Inspiring photos
♥Wishlist
♥Fashion haul
PL:
♥5 sposobów na stylizaowanie ...(koszulka, jeansów, spódniczki...)
♥Look dnia
♥Ikona stylu
♥Ulubiona stylizacja
♥Ulubione ubrania
♥Rady do kupowania
♥Ulubione sklepy
♥Inspirujące zdjęcia
♥Wishlista
♥Haul zakupowy

♥Day in my life
♥Cool places you need to visit
♥What makes me happy
♥Your morning routine
♥Talk about your hobby
♥Instagram profiles that you need to follow
♥Book review
♥Your favourite music this month
♥Whats on my phone
♥Do a tag
PL:
♥Dzień w moim życiu
♥Fajnie miejsca, które musisz odwiedzić
♥Co robi cię szczęśliwym
♥Twoja poranna rutyna
♥Opowiedz o twoim hobby
♥Profile na Instagramie, które warto obserwować
♥Recenzja książki
♥Twoja ulubiona muzyka w tym miesiącu
♥Co jest na moim telefonie
♥Zrób jakiś tag

♥Cook it yourself
♥Food inspirations
♥Do a healthy meal
♥Ideas for a quick snack
♥Favourite recipe
♥Talk about your favourite exotic food
♥Talk about food from your country
♥Do a taste test
♥Your favourite meal from your childhood
♥Tips about healthy eating
PL:
♥Ugotuj to samemu
♥Inspiracje jedzeniowe
♥Zrób zdrowy posiłek
♥Pomysły na szybkie przekąski
♥Ulubiony przepis
♥Opowiedz o twoim ulubionym egzotycznym jedzeniu
♥Opowiedz o jedzeniu w swoim kraju
♥Zrób test smaku
♥Ulubiony posiłek z twojego dzieciństwa
♥Porady na temat zdrowego jedzenia

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Przydatny post, sskorzystam z twoich rad bo ja ostatnio jestem spalona co do blogowania. Chyba ostatnio mnie stres zjada tak bardzo ze wypalil mi glowe xD

    http://comocarmen.blogspot.co.id

    ReplyDelete
  2. świetne pomysły ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudowne pomysły :) ! Dodają motywacji w blogowaniu :) Zapraszamy do nas :) Obserwujemy ;) http://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Great post!

    http://www.lauramacij.com/2016/04/deichmann-press-conference-and-video.html

    ReplyDelete
  5. Super! Pomogłaś mi bardzo! Jesteś genialna! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super post , bardzo przydatny ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. na pewno komuś podrzuciłaś jakiś pomysł ;)
    [mój blog]

    ReplyDelete
  8. Fantastyczne podpowiedzi!<3
    No i cudne zdjęcia<3<3

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  9. Fajne pomysły :)
    Zdjęcie mega *.*
    http://princess966.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Myślę, że wiele osób skorzysta z twoich pomysłów ;)
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne pomysły! Chyba nawet parę wykorzystam :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł na prowadzenie bloga w dwóch językach, na pewno będę wpadać tutaj częściej ^^ propozycje również bardzo dobre, choć jestem zdania, że jak prowadzi się blog to trzeba mieć na siebie pomysł
    nahumanie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. pomysłowy i pomocny post ;) w chwili kryzysowej na pewno skorzystam.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  14. Świetny wygląd bloga <3 A pomysły też super!

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Hej byłaś już u mnie na blogu chyba kilka razy, zostawiałaś komentarz :D
    Ja też odwiedzałam twojego bloga często, ale zawsze zapomniałam klknąc "obserwuj" :D a przecież podoba mi się Twój blog, już dołączyłam do grona obserwujących i będe na bierząco :)
    Świetny post i ogólnie blog :)
    Pozdrawiam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fajnie, że postanowiłaś dodać taki post. Z pewnością pomoże nie jednej osobie (jesli nie będzie miała weny) :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. mega przydatny post! :) a blog bardzo mi się podoba więc dodaje do obserwowanych :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. bardzo przydatny post na brak weny! śliczny design bloga! <3

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl <3

    ReplyDelete
  19. Great blog and great post!! Have a nice day!! :)

    ReplyDelete
  20. Świetne pomysły!
    Zapraszam na konkurs do mnie, do wygrania tangle teezer i inne!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Na pewno wrócę jeszcze kiedyś do tego posta, bardzo przydatny :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  22. Inspirujący post :) Może skorzystam z, któregoś pomysłu :)
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fajny post,, super te zdjęcia z napisami "Fashion" itp.. Fajnie by było gdyby po kliknięciu: SEE MY LAST 2 POSTS przekierowało to do tych postów/ posta :)

    ReplyDelete
  24. Takie pomysły zawsze się przydadzą :)

    ReplyDelete
  25. Fajny post, gdy ktoś nie ma pomysłu na pewno znajdzie coś dla siebie. Strasznie podoba mi się ten nowy design bloga ah. Ogólnie tu jest ślicznie.
    twirling-pages.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Na pewno z czegoś skorzystam :)
    poza tym swietne zdjęcia umieszczasz <3
    pozdrawiam :) http://dramabeautyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Beautiful post, thx for sharing these great tips with us. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  28. Masz pięknego bloga! :) a z pomysłów na pewno skorzystam, tym bardziej teraz kiedy pogoda nie dopisuje i ciężko wyjść na zewnątrz na zdjęcia :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:klik

    ReplyDelete
  29. Ciekawa lista. Ja organizuje sobie posty na caly miesiac i rzadko kiedy mam problem z brakiem weny :P

    ReplyDelete
  30. Jaki świetny blog! Zaobserwowałam! Post jak najbardziej przydatny :) Na pewno z pomysłów skorzystam :)

    Mam nadzieję, że ty też zaobserwujesz mojego bloga :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Super pomysły, jak kiedyś wykorzystam jakiś, na pewno podlinkuje :D
    Masz super bloga :*

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.