Life Hacks Everybody Should know!

7:00 am


Hi today is another life hack post, I just love life hacks! I found them on Pinterest and they are just awesome. Maybe you already know them, but some of them are just new for me! I don`t know if you like these tricks, but write me in the comment If you like them!



PL: Cześć dziś jest kolejny post z trikami, ja je ubóstwiam! Znalazłam je na Pintereście i są po prostu świetne! Możliwe że znacie niektóre z tych trików, ale niektóre są po prostu nowe dla mnie! Nie wiem czy lubicie life hacki, więc napiszcie mi w komentarzu czy znaliście je i czy podobał wam się post!

If you have a permanent pen mark on your skin, just use a highlighter to take it of!
PL: Jeśli masz narysowane pernamentnym mazakiem coś na skórze, użyj zakreślacz by zniknął!
If you have an headache on the front of your head you need to go to sleep, because your brain needs more sleep!
PL: Jeśli masz ból głowy z przodu główy, musisz iść spać, ponieważ twój mózg potrzebuje więcej snu!
If you have a headache on the top of your head you need to drink water or eat something!
PL: Jeśli masz ból głowy na górze głowy musisz się napić lub zjeść coś!
If you have a headache on the back of your head you need to reduce stress!
PL: Jeśli masz bół głowy z tyłu głowy musisz zmniejszyć stress!
If you wanna play happy birthday melody on your phone just use these numbers:
PL: Jeśli chcesz zagrać meoldie Happy B-day na swoim telefonie musisz wcisnąć te liczby:
If you need to concentrate just go on www.rainymood.com and you will have rain sounds!
PL: Jeśli musisz się skoncentrować wejdź na www.rainymood.com i będziesz miała odgłosy deszczu!
If you don`t wanna loose the end of the tape just use a paper clip!
PL: Jeśli nie chcesz zgubić końca taśmy klejącej użyj po prostu spinacza!
If you don`t wanna give your personal email adress just go on 10minutemail.com and it will give you a fake email adress!
PL: Jeśli nie chcesz dawać swojego prywatnego adresu mailowego wejdź na 10minutemail.com i ta strona da ci fałszywy email!
xx.


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ciekawe triki! Pomysł z markerem najbardziej mi się spodobał ^^
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ciekawe- trochę nie rozumiem tego o meilu, bo nie wiem po co, ale te z tym bólem głowy i jedzeniu trochę mnie zaskoczyły.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    ReplyDelete
  3. Jeśli potrzebujesz sie zalogowac np na wifi to czasem trzeba podac mail to by nie dostawac pelno reklam to dajesz falszywy mail i nie dostajesz reklam :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne pomysły. Najbardziej spodobał mi się ten z wyjaśnieniami co oznacza dany ból głowy i jak się go pozbyć ;)

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne :D Bardzo pomysłowe :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Haha:) uwielbiam takie triki ;)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  7. Świetne! Zdecydowanie moja głowa daje sygnał na mały posiłek :D

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Pierwszy lifehack znam - gdzieś się na niego przypadkiem natknęłam, chyba na buzzfeed. A co do maila - sporo jest takich stron :)

    ReplyDelete
  9. Kurczę, z tym bólem głowy, to nie wiedziałam :D Zapamiętam na przyszłość :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    ReplyDelete
  10. Nawet nie wiedziałam, że gdy głowa boli w rożnych miejscach to coś oznacza :D Świetny post :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ta strona z odglosami deszczu >>>>> g e n i a l n a

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  12. Genialne pomysły *.* Zapraszam do siebie http://pryncypalq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Super triki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Supi triki :) Na pewno przydadzą nam się :) Zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Trik ze spinaczem interesujący haha :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    ReplyDelete
  16. Ciekawe sposoby ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. I love your photo :)
    If you want follow me on my blog, and I will follow you back :)

    recenzije11.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. uwielbiam takie posty i nawet spróbowałam wląćzyć tą apkę z deszczem i na prawde pomaga się skoncentrować :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  19. Jaki przyjemny blog ;d

    podziwiam takze dwujezycznosc ;)
    kazdy na swiecie jest w stanie doczytac o czym piszesz.
    i od czego jest pinterest ?
    polecam takze zszywkę. tam tez znajdziesz wiele lajfhaków"

    pozdrawiam

    ciotkastiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Też większość jest nowa dla mnie, zwłaszcza te z bólem głowy, na pewno mi się przydadzą, a pomysł na nie zgubienie końca taśmy - genialny :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  21. Świetne tipy, fajny pomysł na post!

    http://ylyys.blogspot.com/2016/04/adventure-in-black-dress-with-straps-by.html#comment-form

    ReplyDelete
  22. Super tricki :D
    Że też na to nie wpadłam :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.