5 Ways To Style A Gray T-Shirt!

7:00 am


I think that most of you have a pale gray t-shirt in your closet, yeah? If not go and buy one! In today`s post I will show you 5 ways to style a gray t-shirt! i hope you will like those types of posts and you will write me your favourite way to style a gray t-shirt!


PL: Sądzę, że większość z was ma zwykły siwy t-shirt w swojej szafie, nie? Jeśli nie masz to leć kupić sobie jedną! W dzisiejszym poście pokaże wam 5 sposobów na stylizowanie siwej koszulki! Mam nadzieje, że lubicie tego typu posty i napiszecie mi w komentarzu  wasz ulubiony sposób na stylizowanie siwej koszulki!

Bun
It just a 'bun' on the side or in the front of your t-shirt.
PL: To jest po prostu 'koczek' na boku lub na środku bluzki.
In side of your pants
You just put your t-shirt inside od your pants.
PL: Wkładasz po prostu bluzkę do środka spodni.
On one arm
You 'slide' your shirt on one arm - like on the photo.
PL: Zsuwasz bluzkę na jedno ramie - tak jak jest na zdjęciu.
With a bomber jacket
You just wear it with a bomber jacket.
PL: Po prostu ubierasz ją z bomber jacket.
 With a jacket
A normal jacket, I`ve got mine at Primark.
PL: Z normalną marynarką, ja moją mam z Primarku.
XX. 

You Might Also Like

36 komentarze

  1. "Koczek" na boku najczęściej robie :D Fajny post!

    ReplyDelete
  2. Ciekawy post :)
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu ! Anishia15.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. Świetne rzeczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ciekawe pomysły, chociaż ja zawsze zostawiam tak jak jest, bo najwygodniej :)

    ReplyDelete
  5. ja ogólnie lubię siwy kolor i nie tylko koszulkę mam w
    takim kolorze ale i cąły dres :) świetne pomysły!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja najczęściej wkładam bluzkę do spodni :) Super pomysł na posta!
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  7. Super post ! :) Uwielbiamy szare ubrania :) My już obserwujemy i liczymy na ciebie. http://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Kocham szare kolory, a ta kurtka wygląda świetnie :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajny post :) Będę zglądac :) zapraszam do obserwacji na pewno się odwdzięczę :) http://verqsq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja zazwyczaj szarą koszulkę noszę normalnie xd
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. love how you styled the t-shirt! gray is the best<3
    www.samanthamariko.com

    ReplyDelete
  12. Ja nie przepadam tylko chyba za 4 opcją :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  13. tój blog jest świetny ♥

    www.easyblooog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zwykle wkładam taką koszulkę w spodnie!
    Zapraszam na nowy post :3
    Pandabae.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great weekend!

    Vildana from Living Like V (my first outfit post's on my blog) & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  16. Ja raczej preferuję czarny ale szary też należy do jednego z trzech moich ulubionych kolorów.
    ontheicce.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. oh this is very creative of you! love wearing grey.

    xx,
    Abby
    www.houseofakih.com

    ReplyDelete
  18. świetny blog, zostaję tu na dłużej - obserwuję i pozdrawiam :)
    Laura, www.nessperfection.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super pomysły, podoba mi się jak to fajnie i zwięźle przedstawiłaś :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. świetnie :)
    uwielbiam tego typu strój
    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Lubie takie basicowe rzeczy które pasują do wielu rzeczy, można nosić je na wiele sposobów c:
    twirling-pages.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Coś innego i unowocześnionego! Super! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Szara koszulka jest chyba takim must have w szafie. Zawsze do wszystkiego pasuje. Fajne pomysły na stylizacje.

    Zapraszam do mnie: hellomyflower.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mega post w dwóch językach :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ciekawy pomysł na post, wiele tych sposobów wykorzystuje.

    My blog - Click!

    ReplyDelete
  27. Spoko pomysł z postem ;)

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  28. Piękny blog! Mega pomysły, primegoal.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetny pasek, mam podobny^^ Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Cudowne pomysły! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. i ladnie wyglada w kazdym wariancie ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetny wpis, bardzo mi się spodobał, oby więcej takich :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Kocham klasyczne kolory, którymi są czarny, biały i szary. Najczęściej bluzkę wkładam w spodnie lub wiążę z przodu "koczka", aby stylizacja nie wyglądała nudno. ;)

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Fajne sposoby :D
    Ale można też po prostu założyć bluzkę i gotowe :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.