How Was It To Live In England?

7:00 am

Today I will tell you how it was to live in England! I hope that posts like this will interest you and you will write me in the comment section If you want to have more posts like this!

PL:Dziś opowiem jak to było mieszkać w Anglii! Mam nadzieje, że posty jak ten podobają wam się i napiszecie mi w komentarzu czy chcecie więcej postów takich jak ten!


For me England is like my second home, I don`t know why, maybe because most of my childhood I spent there.. OK, so when I came back to Poland everybody was like: WOW, you lived in England, that cool.. Maybe I was a bit shy when people where talking like that. Also there were people who said something like this: She will praise, because she lived in England. I was shocked about it, because people who I have never talked to said that!
You know in the UK, there is a lot of cultures and religions. The people can go to the shop in their pyjamas and nobody would have a problem with that or nobody will be shocked, but in Poland people would have a great big problem with that and would be really shocked (yes, I had that situation). The next thing is that people there are not ashamed of anything, but in Poland for example a girl has a little belly with fat and she is like I`m not going to the beach....
PL: Dla mnie Anglia to mój drugi dom, nie wiem dlaczego, może dlatego, że spędziłam tam większość mojego dzieciństwa... Ok, no więc kiedy wróciłam do Polski wszyscy byli jak: WOW, mieszkałaś w Anglii, ale fajnie... Może byłam trochę nieśmiała, kiedy ludzie mówili tak. Oczywiście byli również ludzie, którzy gadali coś takiego: Ona będzie się chwalić, że mieszkała w Anglii. Byłam zaskoczona, bo mówili to ludzie do których nawet nie zamieniłam słowa!
Wiesz, że w UK, jest wiele kultur i religii. Ludzie mogą iść w piżamie do sklepu i nikt nie ma z tym problemu ani nie jest zaskoczony, ale w Polsce ludzie mieliby wielki problem  i naprawdę byliby oburzeni! (Tak miałam taką sytuacje). Następną rzeczą jest to że ludzie nie wstydzą się niczego, ale w Polsce np. jest dziewczyna, która ma kilka fałdek tłuszczu na brzuchu i od razu nie idzie na plaże...

Actually It was really normal living there. Just the language and a couple of things are different there, but It wasn`t really suprising. Maybe for people that are living in Poland are countries near it will be suprising, but for English people it is pretty normal. AMEN!
PL: Całkiem normalnie mieszkało się tam. Tylko język i kilka innych rzeczy jest tam inaczej, ale nie jest to zaskakujące. Może dla ludzi, którzy mieszkają w Polsce lub krajach bliskich może być zaskakujące, ale dla Anglików jest to całkowicie normalne. AMEN!
Have a nice day sweethearts! ♥

You Might Also Like

42 komentarze

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Śliczne codzienne zdjęcia ;3 Obserwujemy i liczymy na ciebie :))

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Sama chętnie chciałabym mieszkać w Anglii podszkoliłabym swój język :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Oj marzy mi się tam zamieszkać, tylko pogoda trochę odstrasza :D
    Chętnie poczytam więcej takich postów ♥

    Zajrzyj do mnie [klik] ♥

    ReplyDelete
  6. Byłam tylko kilka dni w Anglii ale zauważyłam własnie, że ludzie nie patrzą jak ktoś wygląda. Niektórzy chodzili w strojach kąpielowych po mieście i nikt nawet nie dziwił się. Chciałabym więcej takich postów :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fajnie, że miałaś okazję mieszkać w tamtym kraju :D Ładne zdjęcia ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny post! Bardzo pozytywne zdjęcia. No niestety w Polsce bardzo dużo ludzi zwraca uwagę na wygląd.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajny blog
    http://natalee01.blogspot.com/
    https://ask.fm/Natalee001
    https://www.facebook.com/natalee001/

    ReplyDelete
  10. Kocham kraj, jakim jest Anglia <3
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. miszkałyśmy w Anglii, więc wiemy jak to jest!;*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy pościk - www.twinslife.pl :*

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Bardzo ciekawy wpis. Ja mam przyjaciółkę w Londynie. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. To prawda, że w Polsce od razu się jest narazonym na krytykę i to jest takie przykre! Takie same odczucia mam względem Włoch. Widziałam kiedyś na plaży kobietę, która miała całe pocięte plecy(operacja, ktoś ją napadł?) i czuła się normalnie w skąpym bikini, nikt za nią nie komentował. W Polsce na pewno byłoby inaczej. :(

    ReplyDelete
  15. mnie nigdy jakoś nie ciągnęło do Anglii, na pewno nie chciałabym tam zamieszkać. Prędzej w Szkocji :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  16. Właśnie to jest fajne, że państwa w których mieszają się kultury, obyczaje, religie są tolerancyjne każdy może żyć jak chce. A u nas wszystko jest wielkim chalo i często oburzeniem. Post jest bardzo fajny. Ja bym z chęcią przeczytała o tym czego brak ci tutaj w Polsce a co miałaś tam.
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  17. Kiedyś marzyłam żeby przeprowadzić się do Anglii ;)

    ReplyDelete
  18. Nigdy nie byłam w Angli, dlatego chętnie bym o niej
    poczytała, bo bardzo mnie fascynuje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zawsze słyszę o Anglii że jest tam swoboda co do stylu życia i tego całkowicie zazdroszczę, w Polsce wszyscy zwracają na innych uwagę i przejmują się zdaniem innych.
    Masz cudowny wygląda bloga <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Nie sądziłam, że w Anglii jest taka swoboda...nigdy bym tak nawet nie pomyślała ;* Świetny blog!

    sunshine-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. świetna sprawa!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  22. super zdjecia


    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  23. ciekawe ;) https://start-afire.blogspot.com/ zapraszam !!! :)

    ReplyDelete
  24. świetne zdjęcia, takie naturalne ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  25. Chyba muszę się wybrać i zobaczyć czy faktycznie jest tak jak mówisz :)

    Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj, odwdziecze sie :)

    hopex5.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Moja mama była w Anglii na tydzień i stwierdziła, że na ulicach jest tam ogromny spokój. Brak korków, wszyscy w miarę równo jeżdżą. Wspomniała też, że ludzie tam są bardzo spokojni i chociażby w sklepach nie ma problemu z czekaniem na cokolwiek bo oni na wszystko mają czas haha. Jak jest tego nie wiem, może gdy się tam wybiorę to się dowiem! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  27. Niestety problemem w Polsce są właśnie ludzie. Ostatnio nawet oglądałam filmik na yt gdzie dziewczyna z zagranicy mówiła o nietolerancji Polaków w przeciwieństwie do innych krajów. Masz na prawdę bardzo fajnego bloga i już nieraz spotkałam się z nim wędrując po sieci. Widać, że obserwatorów zbierasz uczciwie, z takim blogiem powinnaś mieć już 10000 obs. ;)

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bardzo ładny blog, bardzo mi się podoba :) interesujący post, pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu :) a w wolnej chwili zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/2016/04/casual-look.html

    ReplyDelete
  29. Świetnei napisany post. Zgadzam sie z Toba w 100%! Róznica miedzy przemysleniami Angilkow a przemysleniami Polaków jest diametralna. Mamy zupełnie inne wartości.

    Mó Blog - KLIK

    ReplyDelete
  30. Przyjemny wpis, zazdroszczę Ci że miałaś okazję żyć w Anglii, chciałem tam kiedyś pojechać, aczkolwiek ze względów bezpieczeństwa już raczej tego nie zrobię, chyba że do jakiejś odległej wsi albo miasteczka.

    "Następną rzeczą jest to że ludzie nie wstydzą się niczego, ale w Polsce np. jest dziewczyna, która ma kilka fałdek tłuszczu na brzuchu i od razu nie idzie na plaże..."

    Bardzo spodobał mi się ten fragment. Uważam, że Polacy są inteligentniejsi od Anglików, natomiast tego typu oznaki wstydu, tematy tabu, kompleksy, zwłaszcza u Polek, uważam za przejaw niebagatelnej głupoty /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  31. Hello from Spain: I love England. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ReplyDelete
  32. Hi there my dear! I just want to ask if we can follow each other on GFC?

    Please leave a comment on our blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also follow us on Facebook and Instagram.

    https://www.facebook.com/Kstylick
    https://instagram.com/kstylick/

    we will follow you back! XOXO

    Korean Fashion

    ReplyDelete
  33. Piękne zdjęcia ;)
    Myślę, że zostanę z tobą na dłużej<3
    Pozdrawiam z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Bardzo bym chciała zamieszkać w Anglii :/
    http://littleprincess-sexy-gold-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Mi się marzy mieszkać w Anglii, albo gdziekolwiek indziej. Kocham Polskę bo to moja ojczyzna, a ja jestem patriotką, jednak są momenty kiedy sie zastanawiam dlaczego tak tu jest, a gdzie indziej nie zwracają na to uwagi? M.in. to co wymieniłaś.

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ludzie w Polsce zdecydowanie zwracają za dużą uwagę na wygląd. Co kogo interesuje w czym człowiek przyjdzie ubrany do szkoły, sklepu? Fajny temat, warty komentarza :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.