Pinterest Inspired Wall Art

7:00 am

Hey guys, today I`ve got some Pinterest Inspired Wall Art. I found these quotes or sentences on like I said Pinterest. You can print them out and put it on your wall or you can always use it for a wallpaper for your tablet or phone. But I made this for all of these people that need a new decoration for their wall. All of these photos are adapted for A4.  You can use them, but of course don`t write/say that you done it! So yeah without further to do lets get into the wall art!



PL: Hej kochani, dziś mam dla was Inspirowane Pinterestem malunki na ścianę (nie mam pojęcia jakby to nazwać).  Znalazłam te cytaty lub zdania na Pintereście. Możesz je wydrukować i przyczepić do ścianę lub zawsze możesz je wykorzystać jako tapeta na tablet czy telefon. Ale przede wszystkim zrobiłam je dla osób, które potrzebują zmienić dekoracje na ścianie. Każde z tych zdjęć jest dostosowane do kartki A4. Możesz je użyć, lecz oczywiście nie pisz/mów że to ty je zrobiłaś! No więc bez zbędnego przedłużania zapraszam do postu!








You Might Also Like

19 komentarze

  1. bardzo fajne napisy ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Genialne przekazy! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne napisy :D
    Mam pytanko: co pisze w 6? to ostatnie słowo?
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    ReplyDelete
  5. Świetne napisy! Wykorzystałabym któryś ale nad łóżkiem mam już napis :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. "Do epic shit" powaliło mnie na kolana, hahaha. :D A "sleep" sama chętnie wkomponowałabym to na ścianę nad łóżkiem, jednak problem polega nad tym, że moje łóżko stoi pod oknem. ;____;

    ReplyDelete
  7. super, już sobie wyobrażam te napisy na ścianie
    kto wiem, może zrobię sobie coś takiego ;)
    bardzo podoba mi się ten minimalizm ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super pomysł, kilka z nich bardzo przypadło mi do gustu. Chyba wydrukuję je i powieszę na ścianę, fajnie będą wyglądać.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! :)

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  10. genialne te cytaty! świetnie sprawdzą się w moim pokoju :)
    zapraszam do mnie, wracam do blogowania! mam nadzieje, ze zajrzysz :)
    pandabae.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wspaniałe cytaty ^^ Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Podoba mi się, gdy na ścianie wiszą motywujące teksty, cytaty czy po prostu takie inspiracje, jakie Ty przedstawiłaś. :) Sama planuję coś takiego stworzyć. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  13. Obserwuję kochana :3

    pandabae.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny pomysł :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Szukałam takich do ramek na ścianę! Dzięki!
    Podobają mi się strasznie!
    http://flvcko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. śliczne są! chyba je wydrukuję i powieszę w pokoju :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetne i cudowne napisy na ściane! :)
    WPADNIJ DO MNIE-KLIK!:)
    Pozdrawiam ♡

    ReplyDelete

Spam will be deleted.