Haul | New Look, second hand, Primark...

7:00 am


Hi guys! How are you? I`m fine and I`ve got a lot of energy in me! So today I came up with a haul from England. BTW. It`s my first haul on my blog so yeah. I`m in love with the things so yeah lets just get into the post!


PL: Cześć kochani! Jak się czujecie? Ja wspaniale i mam bardzo dużo energii w sobie! No więc dzisiaj mam dla was haul z Anglii. Wiecie, że to mój pierwszy haul na blogu! Jestem zakochana w tych rzeczach, no więc zapraszam do obejrzenia rzeczy poniżej!


Crop Top 
So I`ve got this crop top in New Look for like 6 pounds. It was on the sale so I just grabbed it and went to the dressing room. It fits me perfect and I love it!

PL: Kupiłam then crop top w New Look`u, za jakieś 6 funtów. Był on za promocji, więc wziełam go do przymierzalni i był idealny! Uwielbiam go ♥




Suede Skirt 
This skirt is also from New Look and it was for like 5 pounds, so It would be a shame if I didn`t take it! The skirt has a really nice material and it so cute and lovely!

PL: Tą zamszową spódniczkę kupiłam w New Look`u za jakieś 5 funtów, więc byłoby szkoda jej nie wziąść! Uwielbiam jej materiał i jest po prostu cudowna!



T-Shirt 
This t-shirt is the last thing that I bought in New Look. It is quite nice. It has a X-Mas print, but I think that I will wear it all year :) And It was for 3 pounds.

PL: Ta bluzka jest ostatnią rzeczą, którą kupiłam w New Look`u. Jest całkiem fajna. Ma taki trochę świąteczny nadruk, ale sądzę, że będę ją nosić cały rok :) Zakupiłam ją za jakieś 3 funty.



Converse Shoes
These shoes I bought in ScorpioShoes, for 45 pounds. The colour is beautiful, it is the sky blue. I just fell in love with them :)

PL: Kupiłam te buty w ScorpioShoes za 45 funtów. Kolor jest przepiękny, nazywa się sky blue. Zakochałam się w nich!



Flannel 
This flannel is from Primark and it was for like 3 pounds. I don`t remember it, but in like 80 percent it was for 3 pounds. So it was a really good bargain!

PL: Tą koszulę kupiłam w Primarku i była po jakieś 3 funty. Nie pamiętam dokładnie, ale na 80 % była za 3 funty. No więc to była bardzo dobra okazja cenowa!



Shorts
I got them in Primark, for 4 pounds. They have a logo of Harry Potter, maybe I`m not a fan of this movie, but I like the colour of them :)

Te spodenki kupiłam w Primarku za 4 funty. Mają logo Harrego Pottera, może nie jestem fanką tego filmu, ale je uwielbiam i mają bardzo ładny kolor :)



Top 
I bought it in a second hand shop for like 1.29, I like the colours and the design of it, so it`s mine now :)

PL: Kupiłam ją w lumeksie za 1.29, bardzo podobają mi się kolory i wzory, no więc jest teraz moja :)

Metalic Tatoos  
I thought that they will be a really good thing for spring and summer, so I got them in a poundshop for like 99 p.

PL; Pomyślałam, że kupie je bo będą bardzo fajnie wyglądać na wiosnę i lato, kupiłam je w funciaku za 99 p.



T-shirt 
I bought it in a second hand shop for like 1.29. It is actually from Primark. I like the colour of it and the print.

PL: Kupiłam ja w lumpeksie za 1.29. Ogólnie są one z Primarku. Uwielbiam jej kolor i nadruk.



T-shirt  
This one is actually from Primark, it was for like 3 pounds. I love the print od it, so I just got it!

PL: Jest ona ogólnie z Primarku, była ona za jakieś 3 funty. Uwielbiam nadruk i po prostu ją kupiłam!



Shorts
They were for like 8 pounds, but I thought that I don`t have these kind of shorts, so I just bought them! They are from Tk-max.

PL: Były one ogólnie za 8 funtów, kupiłam je, bo stwierdziłam, że nie mam takich spodenek, no i zakupiłam je w Tk-maxie :)




So yeah, that is it for the haul, I hope you like the stuff ♥

xx. 

You Might Also Like

42 komentarze

  1. ^^ świetne spodenki. Uwielbiam HP mam dwie koszulki i bluzę z niego ^^ Świetne zakupy :)

    http://virutite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pokazałaś bardzo ładne rzeczy!
    Pozdrawiam!
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super haul :D
    Spodenki z Hogwartem bardzo mi się podobają, jak i większość T-shirtów :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajne rzeczy kupiłaś ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  5. Super! :) Obserwuję.

    amyrysuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mam takie same Converse, są piękne<3
    i śliczna spódniczka!

    ReplyDelete
  7. Super haul! Najbardziej podoba mi się ten crop top :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    ReplyDelete
  8. Buty są cudowne ! Reszta też bardzo fajna. Szkoda, że w Polsce nie ma Primarku :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny haul :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Koszula flanelowa! Genialne <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudny haul! Koszula jak najbardziej na plus. A buty cudo! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Każda rzecz mi się podoba 💕💕💕 Zazdroszcze primarka 😈
    http://natalkapk.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  14. Super rzeczy. Najbardziej podoba mi się T-shirt, top i buty :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  15. Świetna spódnica, poluję na taką, jednak z zatrzaskami od góry do dołu na przodzie.
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  16. Sporo rzeczy kupiłaś, jestem pod wrażeniem. Mój największy zakupowy haul = 3 bluzki za najwyżej 50 zł, jestem oszczędna ;)
    Tak, Primark ma naprawdę dobry asortyment w bardzo tanich cenach. Byłam w nim podczas wycieczki do Anglii. Skończyło się na tym, że się zgubiłam (na szczęście pamiętałam, jak zapytać o godzinę), nie wiedziałam, która godzina. Potem przy przebieralniach pani pytała się mnie po angielsku (dopiero potem zrozumiałam) ile rzeczy biorę do przebieralni. A ja cały czas odpowiadałam "I not speak English" (chyba coś pokręciłam i jest niepoprawnie gramatycznie). Po prostu było strasznie.
    Ale wracając do tematu, cudowne rzeczy. Najpiękniejszy jest według mnie przedostatni t-shirt. Ale reszta także wymiata ;)
    Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w primarku wydałam ponad 65 funtów ale ciiii 😂

      Delete
  17. ostatnie spodenki super! :))
    fiofim.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne ubrania. Najbardziej spodobał mi się Crop Top i Flannel. Super haul !

    Zapraszam na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super rzeczy. Pisząc 'tło menu' chodziło mi o grafikę, która jest w tle menu z ikonkami na telefonie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oki postaram się coś powymyślać :) Zaglądaj często na podstronę Freebies ♥

      Delete
  20. Cudne rzeczy! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczne ubrania :) Ten crop top najbardziej mi się podoba ;)
    Zapraszam Mój blog klik

    ReplyDelete
  22. piękne stylizacje ;)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ---->http://fashnela.blogspot.com/2016/03/konkurs-rozdanie.html ;)

    ReplyDelete
  23. świetne rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. mega ta koszula i to jeszcze za 3 funty ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  25. Świetne ciuszki!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    http://markovaallie.blogspot.com/2016/03/1000-odson-mojego-bloga-konkurs.html

    ReplyDelete
  26. Świetne ubrania. Najchętniej każdą z tych rzeczy przygarnęłabym do siebie :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo udany haul!
    moglabys do mnie zajrzec i napisac swoja opinie? chcialabym wiedziec co robie zle:) z gory dziekuje

    http://variousss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. śliczny kolor conversów :)
    bardzo podoba mi się też croptop, ogólnie świetne zakupy:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Podoba mi się twój haul, większość rzeczy jest bardzo w moim stylu. Super pozujesz do zdjęć tak w stylu high fashion :) Czekam na więcej hauli.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Spam will be deleted.