Travel Diary | ENGLAND

7:00 am


In today`s post I wanna tell you about my trip to England :) So from the 19th of February to the 28th I was in England. It was amazing, I love that country. So I like these kind of posts and I hope you will like it and yeah, so just get right into the post!


PL: W dzisiejszym poście chce wam powiedzieć trochę o mojej wycieczce do Anglii :) Odf 19 lutego do 28 byłam w Anglii. Było niesamowicie, kocham ten kraj. Ja lubię tego typu posty i mam nadzieje że ty też, no więc zapraszam do postu!

On the first day I landed about 4 o`clock, them my parents friend came to Leeds to pick us up and take me and my mum for a dinner. BTW. It was yummy :) After that we stayed there for like an hour and then went to Newcastle to my dad! In like 30 minutes after we came there, my dad was hungry so we went to a fish&chips bar, for some food. I didn`t want anything so my parents just bought some things. Then it was a normal lazy evening :D

PL: W pierwszy dzień lądowaliśmy około godziny 16.00, wtedy moich rodziców przyjaciel przyjechał do Leeds po nas i zabrał mnie i moją mamę na obiad. BTW. było bardzo dobre :) Po tym zostaliśmy u nich około godziny i wtedy pojechaliśmy do Newcastle do mojego taty! 30 minut później  mój tata stwierdził, że jest głodny, więc poszliśmy do baru fish&chips, po jedzenie. Nie chciałam nic, więc tylko moi rodzice kupili sobie coś. Później spędzaliśmy leniwie wieczór :D
The next day we went for a walk to Eldon Square. We have listened to some cool music on the streets. Just to see the toon. We were like lazy that day, but happy!

PL: Następnego dnia, poszliśmy na spacer na Eldon Square. Posłuchaliśmy bardzo fajnej muzyki na ulicach. Po prostu zobaczyć miasto. Byliśmy bardzo leniwi tamtego dnia, lecz bardzo szczęśliwi!

On the next day it was Sunday, so we went to church. Then we wanted to go to the Discovery Museum, but it was open from 11 AM, so we went for a breakfast to McDonald's! I had some pancakes :) After that, like I wrote we went to that museum. It was quite cool, but a couple of years ago I was there and nothing changed. After that we went to the O2 Academy and we saw the stadium, so yeah it was a quit busy day :) Ooo.. And I almost forgot that I also been in the Chinese district!

PL: W kolejny dzień to była niedziela, więc poszliśmy do kościoła. Wtedy chcieliśmy iść do muzeum, ale okazało się, że jest otwarty dopiero od 11, więc stwierdziliśmy, że pójdziemy na śniadanie do Mcdonalda! Ja wzięłam sobie naleśniki :) Po tym jak napisałam wcześniej, poszliśmy do muzeum. yło całkiem fajnie, ale kilka lat temu byłam tam i nic się nie zmieniło. Po muzeum poszliśmy zobaczyć Akademie O2 i stadion. No więc był to całkiem zajęty dzień :) Ooo.. No i prawie zapomniałam, że byłam w Chińskiej dzielnicy!

In these days I didn`t do anything else, but shopping and being lazy. My shopping you will see soon on this site in a haul - so stay tunned!

PL: W tych dniach nie robiłam nic oprócz zakupów i leniuchowania. Moje zakupy będziecie mogli zobaczyć niedługo na tej stronie w haul`u zakupowym, więc bądź na bieżąco!


In this day we had a little big walk around the toon. We were next to the bridge and in the Baltic Centre. After that we went to ZAZA BAR, the food was amazing! SO yeah It was a really fantastic day.

PL: W ten dzień mieliśmy trochę dużą wycieczkę na około miasta. Byliśmy koło mostu i centrum Baltic. Po tym poszliśmy do Baru ZAZA, jedzenie było niesamowite! No więc było na prawdę fantastycznie!


I hope you like the post! Congrats to these who have holded to the end!

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Piękne zdjęcia!
    W Angli zwiedziłam jedynie Birmingham, Redditch i Mansfield. W Londynie nigdy nie byłam, mam nadzieję, że to przede mną.
    Mój Blog

    ReplyDelete
  2. Widac ze sie swietnie bawilas :)
    Czekam na haul!


    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ale super! Zazdroszczę :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. śliczna z ciebie dziewczyna!
    cieszę się, że udał ci się wyjazd

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga :D
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Lovely photos!

    www.aimeroseblog.com

    ReplyDelete
  7. Ładne zdjęcia, widać że fajnie w Anglii :D
    Tak bardzo bym chciała tam pojechać :D
    Czekam na haul :P
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę podróży :) Niesamowite miejsce :)

    ReplyDelete
  9. Ciekawa podróż, ładne zdjęcia;)
    [mój blog]

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia ;) post jest bardzo fajnie przygotowany i miło się go czyta.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    Przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    Śliczny design bloga <3 w jakim programie jest zrobiony nagłówek?
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na konkurs Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. photoscape chociaż nie ma nic w nim nadzwyczajnego..

      Delete
  12. Piękne zdjęcia! I bardzo zazdroszczę wyjazdu...moje małe marzenie! :)

    Zostaję tu na dłużej i zapraszam do moich początków,
    xaniell.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia i miło czytało się o Twojej wycieczce.
    Ja w Anglii nigdy nie byłam, ale może w te wakacje uda mi się polecieć do Szkocji. ;)

    CROWDED DREAMS

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia <3
    Ja marzę o wycieczce do Angli..
    W tym roku uda mi się spełnić to marzenie.
    + Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  15. Oj, nie wątpię, że faktycznie było niesamowicie. Fajnie, że miałaś okazję wybrać się do tego kraju. O kurczę, po zdjęciach widzę, że to była naprawdę świetna przygoda! I życzę Ci więcej takich. :) Arleta

    ReplyDelete
  16. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Czytałam to, co piszesz tylko po angielsku i bardzo miło się czytało. :)
    Fajnie, że podróż się udała.
    Również planuję jechać do Lonydnu,ale to dopiero w przyszłym roku.
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Love this! Hope you had a good time!

    www.susannahzabelle.com

    ReplyDelete
  19. śliczne zdjęcia*-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Też byłam w Anglii, ale dwa lata temu. Jednak ty zwiedziłaś całkiem inne miejsca. Bardzo ciekawie i zwięźle opisałaś tę podróż, ale czytało mi się bardzo fajnie. Widać, że bawiłaś się i było ciekawie. A to najważniejsze. Poza tym urozmaiciłaś wpis dużą ilością zdjęć. Jednak to nie na ilości miałam zamiar się skupić, a na jakości, która jest bardzo dobra. Intrygujesz mnie! Jestem ciekawa, czy używasz jakiegoś programu do obróbki zdjęć. Tak czy siak, są dobrej jakości ;)
    Masz u mnie wielki plus za pisanie po angielsku i po polsku. Może dzięki czytaniu twojego bloga mój angielski wyjdzie na prostą. Jestem pod wrażeniem biegłości w angielskim. W sumie mieszkasz w Anglii, więc co tu się dziwić :D
    Obserwuję i pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wielka Brytania jest przepiękna! Super relacja z wycieczki :)


    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :)Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. zawsze chcialam pojechac do UK <3
    http://magdelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ale świetnie! Ja też mieszkam w Anglii ale w innym miejscu, zachęciłaś mnie do odwiedzenia tego miejsca.
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  25. cudowne zdjęcia!
    bardzo chciałabym odwiedzić Anglię :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Mogę wiedzieć za co tak bardzo kochasz Anglię? :) Staram się przekonać do niej, ale jakoś tak pogoda mnie mocno zniechęca, gdy tylko o tym myślę, więc jestem ciekawa Twojego zdania.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spędziłam tam większość dzieciństwa, do pogody da się przyzwyczaić. Widoki, zabytki, bardzo dużo kultur a przede wszystkim język! Pogoda nie jest cały czas deszczowa, gdy byłam tam na 9 dni może 2-3 razy padało. :)

      Delete
  27. O zazdroszczę Ci! Ja bardzo chciałabym odwiedzić Anglię. Bardzo podoba mi się jej kultura i język. Świetnie, że piszesz po angielsku bardzo mi się to podoba. Piękne zdjęcia! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jeju, zazdroszczę! Byłam raz w Londynie i się zakochałam <3 Chciałabym zobaczyć to miasto jeszcze raz :))
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Nigdy nie byłam w Angli, ale bardzo chciałabym ją odwiedzić. Zazdroszczę wycieczki ;) moim marzeniem są podróże więc na pewno Anglię kiedyś odwiedzę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Nawet nie wiesz, jak bardzo ci zazdroszczę pobytu w Anglii. Co więcej, bardzo też bym chciała mówić płynnie w tym języku ♥
    Masz cudownego bloga, pod względem pisania jak i wyglądu ^^
    Zapraszam na najnowszy post: always-be-a-cat.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.