Travel essentials! + Tips

7:00 am



Hello, tomorrow I`m going to England, so I thought that I will do some travel essentials. So these are my favourite things that I need to have in my bag, when I`m travelling! I`m really excited to do this post, because this will start of
the England posts!

PL: Cześć, jutro lecę do Anglii, więc pomyślałam, że napisze o moich niezbędnikach w podróży. No więc to są moje ulubione rzeczy, które muszę mieć w mojej torbie, kiedy podróżuje! Jestem bardzo podekscytowana bo ten post zaczyna serie Angielskich postów!

Headphones
So the first thing are obviously my earphones, because without them I won`t listen to music that is my favourite thing to do while I`m in a airplane! So I need them very much!
PL: No więc pierwszą rzeczą są oczywiście moje słuchawki, ponieważ bez nich nie będę mogła słuchać muzyki, która jest moim ulubieńcem kiedy jestem w samolocie! No i potrzebuje ich bardzo mocno!



Snacks
The next thing are snacks, that I will eat, because on the plane food isn`t too cheap. So I take things like crisps or little sweats, but I like to eat something healthy like an apple. You know I just buy something to drink on the airport, because you can`t buy it in a shop before you go through the gates.
PL: Następną rzeczą są przekąski, które jem, ponieważ w samolocie nie jest za tanio. No więc biorę rzeczy typu chipsy lub słodycze, lecz lubie zabrać coś zdrowszego jak np. jabłko. Ja kupuje jedynie picie na lotnisku, bo nie możesz kupić w sklepie, zanim przejdziesz przez bramki.



Calendar
I take it everywhere I go, maybe I will have a idea for a new post or I just need to write something. I just need to plan new posts or do things that are related with the blog.
PL: Biorę go ze sobą wszędzie, może będę miała pomysł na nowy post lub po prostu musze coś napisać. Lubie planować nowe posty albo rzeczy związane z blogiem.



Cotton bag
This is like a must have for my trips! I put in it my headphones, a book, phone etc... I take it because I don`t wanna look in my backpack for just one thing that I need.
PL: To jest czego potrzebuje na moich wycieczkach! Wkładam do niej słuchawki, książkę, telefon itd... Biorę ją ponieważ nie lubię szukać jednej rzeczy w plecaku i wyciągać z niej wszystko.



Camera
What trip and vacation would it be without photos? None, I`m taking my Canon with me to do some lovely photos and just put them up here!
PL: Jaka wycieczka i ferie byłyby bez zdjęć? Żadne, zabieram mojego Canona ze mną, by zrobić świetne zdjęcia i dodać ze tutaj!



Phone
Where would I go without my phone, I`ve got there all my life, I think that most of the people have there phone with themselfs.
PL: Gdzie bym poszła bez mojego telefonu. Mam tam całe życie, moim zdaniem większość osób podróżuje ze swoim telefonem.



Wallet
Who doesn`t have a wallet, I think that it is one of the most important things in your travel. You have money your documents in it, so yeah!
PL: Kto nie ma portfela. Sądzę, że jest to jeden z potrzebniejszych rzeczy w podróży. Masz tam pięniądzę i swoje dokumenty!





Tips

1. Make space in your phone or camera. - Did you ever had this sitiuation that you saw something really nice and you wanted to take a photo of it and it says not enough space. Yeah I know it really well.
PL: Zrób miejsce w telefonie czy aparacie. - Nie miałąś nigdy takiej sytuacji, że zobaczyłąś coś bardzo ładnego i chcesz zrobić tego zdjęcie a wtedy pokazuje ci się że nie ma miejsca. Ta, wiem coś o tym...



2. When you are going on a trip by an airplane or bus, then you give your main luggage to go at the boarding gate, when you are packing, pack some of your underwear in your bag that you take on board, so if your luggage will be lost you would have some underwears with yourself, you can also pack some other clothes like a t-shirt or some trouses.
PL: Kiedy jedziesz na wycieczkę samolotem lub autobusem, wtedy musisz dać swókj bagaż pod pokład samolotu, busu. Kiedy pakujesz się, spakuj do torby podręcznej bieliznę, gdyby twój bagaż został zgubiony masz bieliznę na zmianę, również możesz spakować bluzkę i jakieś spodnie.

3. Write in your notebook or wherever the things that you need to take - then you won`t forget anything!
PL: Zapisz w notatniku lub gdziekolwiek rzeczy, które musisz zabrać - wtedy będzie ci łatwiej!


You Might Also Like

40 komentarze

  1. Zazdroszczę, że lecisz do Anglii! Fajne niezbędniki :) Obserwuję bo jestem ciekawa tej nowej serii postów :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Na ile lecisz do Anglii? Ja tez bez słuchawek nie mogę sie ruszyć :)

    zycze milego lotu :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Super poradnik! Skorzystam, gdy pojadę na wakacje :)

    http://princess-aim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. bardzo ci zazdroszcze Anglii

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. miłej podróży ;) bez słuchawek, telefonu i portfela nigdzie się nie ruszam.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja się nie ruszam w podróż bez dobrej książki i tableta oczywiście również telefon. Bardzo fajne zdjęcia i poradnik.
    Miłego i udanego lotu !
    Bykocur

    ReplyDelete
  7. Fajny post :)
    I blog extra :)
    Zapraszam do mnie:
    www.cre-activee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę Ci faktu, że lecisz do Anglii, ponieważ od zawsze chciałabym tam być chociaż na kilka dni :) Ja swoich podróży nie przeżyję zdecydowanie bez telefonu i słuchawek ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny post! Nie wyobrażam sobie podróży bez muzyki i pobytu gdzieś bez zrobienia chociaż jednego zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. do good to have on hand in order to write good idea

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę Anglii! Nigdy nie byłam. O, i bardzo chciałabym leieć samolotem :D

    www.linailia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Moją uwagę przykuł wzór portfela :)

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Awesome tips! I never considered my calendar and a cotton bag essentials, but they should be since they're so useful!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    ReplyDelete
  14. Zazdroszczę Ci, że lecisz do Anglii. Też w przyszłości chciałabym tam polecieć. Super post :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  15. Życzę udanej wycieczki ;) i czekam na fotorelację z podróży!

    Mój Blog^^

    ReplyDelete
  16. Lista super :D
    Dokładnie to samo biorę, gdy się gdzieś wybieram, nie licząc kalendarzyka, chociaż czasami i go biorę :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. no to miłego pobytu ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jak dla mnie niezbedne sa checklisty. Wtedy mam pewnosc, ze niczego nie zapomne.

    ReplyDelete
  19. Zazdroszczę wylotu do Anglii, zawsze chciałam ją zwiedzić ;)

    Zapraszam na konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja właśnie z tamtąd wróćiłam! Świetny kraj i udanej wycieczki!

    aleksandranik.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Bardzo przydatny post :)
    http://wikaandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Anglia, marzeniee :)
    Fajne porady :D


    ylyys.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Przydatne ;)
    Obserwuje
    asienkaasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Udanego wyjazdu!
    Świetny wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  25. Miłej podróży i sama bym chciała odwiedzić Anglię. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Uwarzaj na siebie i baw sie dobrze!! U mnie sluchawki to cos z czym sie nie rozstaje na krok :-*

    Zapraszam
    WWW.DRISSTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  27. Racja, zdecydowane must haves w podróży! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  28. Great tips! I hate it when I run out of space and miss a photo opportunity! Have fun!

    www.sophieslittlesecrets.co.uk

    ReplyDelete
  29. Czyli w sumie nic nadzwyczajnego. Bez tego wszystkiego po prostu nie da się obejść ;) Udanej podróży! :)

    ReplyDelete
  30. Same potrzebne rzeczy :)
    Pokijkaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  31. I am very impressed when I reading your posts <3 I like it so much couse this way I practice my english and it is not boring like books topicks :D
    Trzymaj się, pozdrawiam!;)

    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    ReplyDelete
  32. nice post!
    http://allaboutmylittlethings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetny post :) Niezastąpione w podróży są na pewno słuchawki :D
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    ReplyDelete
  34. Świetny niezbędnik :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Na ile lecisz ? Ale Ci zazdroszczę ! Ja tez bez słuchawek nie mogę sie ruszyć :) Świetny poradnik !

    marthabloguje.blogspot.com
    Kom.kom ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już wróciłam, byłam tam na 9 dni od 19 do 28 :) Niebawem nowy post, postaram się dodać go do środy :D ♥ pozdrawiam Wiktoria

      xxx

      Delete
  36. Wonderful post! Thanks for sharing! =)

    - Cielo
    Mermaid in Heels

    ReplyDelete

Spam will be deleted.