Childhood...

7:00 am




Childhood something that I think should be something beautiful. Without electronics like : phones, laptops or tablets! Children now want for christmas an Iphone, Ipad and a laptop! When I was like 6 I wanted a doll, not any phones. I remember my childhood very good. I remember all the trips in England, how many times I has flying by an airplane. Now kids just see electronics and over not good stuff. That is awfull! I see this on my cousins, my cousin is 1,5 and if she see`s a phone she will cry and fight just to get it! I come to them all are 'sitting' in electronics! None of them play board games - because they are boring... Was your childhood like this?



PL: Dzieciństwo, coś co kojarzycie powinno być piękne. Bez elektronicznych rzeczy jak: telefony, laptopy czy tablety! Dzieci teraz chcą na gwiazdke Iphone`a, Ipad`a i laptopa! Kiedy ja miałam 6 lat na gwiazdkę chciałam lalkę, żadnych telefonów, pamiętam moje dzieciństwo bardzo dobrze, pamiętam wszystkie wycieczki, latanie samolotem. Teraz dzieci widzą tylko elektronikę i nie za dobre  rzeczy. To jest okropne! Widzę to na moich kuzynach, moja ,5 roczka kuzynka jeśli widzi telefon płacze i bije tylko rzeby to dostać! Kiedy przychodzę do nich wszyscy 'siedzą' w telefonach, telewizorach i laptopach. Nikt nie gra w gry planszowe - bo takie gry są nudne... A jakie było twoje dzieciństwo?

Btw. Happy Valentines Day to all the single ladies :*




You Might Also Like

63 komentarze

  1. Świetny post! Zdjęcia to rewelacyjna skarbnica wspomnień :)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  2. Śliczna jesteś fajny post i blog:) może obs za obs?:) ja juz obserwuje

    kllaudus.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł na takie zdjęcia :)

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. kiedyś dzieciństwo było lepsze, dzieci więcej wychodziły na dwór i cieszyły się z drobiazgów.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia! :) Kocham Anglię. :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam:
    www.vvbre.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Myślę, że miałam fajne dzieciństwo :D. Najbardziej w pamięci utkwił mi mój ogródek, gdzie miałam posadzone truskawki i kwiatki, spędzałam tam sporo czasu :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł na zdjęcia!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia z dzieciństwa są najlepsze :)! Też uwielbiam je oglądać i wspominać.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  9. dawno już nie ogladałam swoich zdjeć z dzieciństwa :D
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    ReplyDelete
  11. Swietny post! I twoj blog wyglada bardzo ladnie :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Oj, przeraża mnie to, bo sama zauważyłam, że dzieci chcą rzeczy, o których nie miałam pojęcia mając tyle lat co one! Ciekawa jestem, jak to będzie w jeszcze dalszej przyszłości wyglądać, ale już się boję. :/ u mnie tak samo, wszyscy przed urządzeniami elektrycznymi.
    Arleta

    ReplyDelete
  13. 100$ RACJI! Dzieciństwo powinno spędzać się na huśtawkach, w parku! Ja swój telefon otrzymałam dopiero na komunie.
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Myślę, że teraz dzieci nie wyobrażają sobie świata bez telefonu i gier komputerowych. Trochę to smutne, nie powinno tak być. Ja na szczęście nie miałam telefonu jak byłam mała i nie żałuje ;) no i nadal lubię gry planszowe!

    Mój Blog^^

    ReplyDelete
  15. dzieciństwo było piękne ;-) w dzisiejszych czasach dzieciństwo niestety jest nieco inne niż ja byłam mała - przesiąknięte technologią.
    Sandicious

    ReplyDelete
  16. Ale słodkie było z Ciebie dziecko! Fajnie czasem powspominać, ja wczoraj oglądałam zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    ReplyDelete
  17. Jak dla mnie to rodzice robią krzywdę dzieciom kupując im te wszystkie elektroniczne gadżety, bo ja jak byłam mała to nie miałam w podstawówce komórki, a zawsze wiedziałam gdzie znajdę moją paczkę. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zgadzam się! Kiedyś to było jakieś te dzieciństwo, wychodziło się na dwór. A teraz? Komputery, telewizor, komórki...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny post :) Jak dla mnie dzieciństwo to był wspaniały okres.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. moje? spędzone na podwórku z "zgrają" znajomych :D
    zapraszam serdecznie na bloga modowego
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. I love travelling!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cuuuuudo!
    julietguliet.blogspot.com -> zapraszam na mojego bloga, jestem nowa :)

    ReplyDelete
  23. Moje dzieciństwo było cudowne!!<3
    Bez kompa, lapka telefonu a było mega!:)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia ;)
    Widać, że miałaś fajne dzieciństwo :D
    Obserwuje
    asienkaasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia! Moje dzieciństwo również jest uwiecznione na wywołanych zdjęciach, nie na takich z telefonu ;)

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Zgadzam się... Kiedyś było o wiele lepiej niż jest teraz - zamiast całego dnia spędzonego przed komputerem, wychodziłam z domu, kiedy tylko mogłam. Pamiętam, że kiedyś z dziećmi z osiedla zakładaliśmy własne 'bazy' i robiliśmy jakieś wojny, spotkania, graliśmy w piłkę, chowanego, podchody... Ciężko było mnie 'zagonić' do domu. :) Teraz niestety elektronika wzięła górę.. Mój 5-letni kuzyn umie już sam włączać XBOX'a i obsługuje się nim lepiej niż ja! :')

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    byhemmacy.blogspot.com
    Dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  27. Czasy bez elektroniki naprawdę były piękne... Rozumiem, że teraz sprzęt elektroniczny to potrzebna rzecz, ale nie dzieciom.
    http://neversaynever171.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Super były te czasy kiedy całe osiedle bawiło sie w chowanego czy też grało w piłkę, chciałabym cofnąć czas :)

    Dopiero zaczynam byłabym bardzo wdzięczna za Twoją opinie w komentarzu. :)
    blackminniee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ostatnio byłam z koleżanką na placu zabaw, powspominać. ^^ Mimo tej pory roku, była tam tylko mała grupka chłopców którzy się dobrze bawili. Kiedyś to miejsce tętniło życiem (nawet w 'zimie')a teraz pustki..
    Szkoda, że jest jak jest - przyznaję się, sama jestem uzależniona od internetu jednak na swoje dzieciństwo nie narzekam i uważam, że wykorzystałam w 100% :)
    Fajne zdjęcia, pozdrawiam :3

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  31. Dzieciństwo moje było pełne zabaw i walki (o to żebym mówiła), telewizor istniał wtedy tylko kiedy była Dobranocka :D (urodziłam się w Dobranockę, dlatego tak kocham bajki). Największym hitem był Król Lew i Mała syrenka. Mogłabym powspominać, ale nie chcę się rozpisywać.
    Powiem tylko jeszcze, że kiedyś zapytałam moją kuzynkę, która teraz jest w 5 klasie, czy oglądała Króla Lwa, lub inne bajki Disneya, bo nie wiedziała co to jest Hakuna Matata, a ona odpowiedziała, że nie oglądała żadnej bajki, i że zna tylko "bajki" z Disney Channel czy Disney XD (czyli Violetta, iCarly itd.). Byłam szczerze zaskoczona i zawiedziona, według mnie dziecko powinno zaczynać na bajkach Disneya.
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Dzieci mojego rodzeństwa ciotecznego mają po 3 lata i już własne tablety. Tragedia jednym słowem.... Całkiem inne dzieciństwo niż to, nasze. A przecież nie jesteśmy aż tacy starzy!

    ReplyDelete
  33. Ja moje dzieciństwo spędziłam na podwórku, praktycznie nigdy nie było mnie w domu i jak dla mnie to jest najlepiej spędzone dzieciństwo ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Słodko !
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Moje dzieciństwo wspominam świetnie :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link http://bysinkj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Swietny post i urocze zdjecia z dziecinstwa :)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Kocham oglądać zdjęcia z dzieciństwa :) takie urocze masz ;**

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Jaki świetny post! Czekam na kolejne ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ciekawy post, ja swoje dzieciństwo wspominam bardzo dobrze, było ciepłe, szczesliwe i pełne zabawy, czyli takie jakie być powinno ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Hej!
    Nominowałam cię do Libster Blog Avard więcej szczegółów znajdziesz na littledragooon.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetny wpis i bardzo ładne zdjęcia :)
    Lubię czasem wspominać dzieciństwo.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  43. moje dzieciństwo było bez komórek i tabletów i cieszę sie z tego. fajny post.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. To chyba urodziłaś się w jakieś przepaści technologicznej - jestem 'trochę' od Ciebie starsza, a i moje pokolenie rozwijało się na grach. Co prawda, nie było takiego wyboru, jak dzisiaj, ale i tak się ciągle przy tym siedziało i namawiało rodziców na kolejne dyskietki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ale nie siedziało się cały czas na telefonach czy komputerach, były jakieś gry ale nie grało się tak długo jak teraz...

      Delete
    2. Grało się, grało :) Tylko forma tej gry była nieco inna, bo telefonów nie było, ale były za to inne sprzęty elektroniczne ;)

      Delete
    3. Ale telefon, czy np. gameboy - na jedno wychodzi :)

      Delete
  45. Moje dzieciństwo nie było całkiem pozbawione elektroniki, jednak rozumiem Twój przekaz. Od rana do wieczora z przyjaciółmi na podwórku, do domu wracało się tylko na posiłki. Miłe czasy :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  46. I totally agree with you, childhood used to be about playing outside all day long. It was so much fun. Now kids don't really know what it's like because they get stuck at home with their computers and other technology devices which is sad.
    Have a great day!!!

    http://fashionradi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ja byłam bardzo podeskscytowana kiedy dostawałam książki z baśniami braci Grimm. Lalki również chciałam (raz taką śpiewającą), jednak zawsze lepiej mi się bawiło jakimiś zabawkami dla chłopaków. Mój brat dostawał Bionicle i lubiłam pomagać mu je budować, a potem się nimi bawić. :D
    Mój blog | Mój fanpage

    ReplyDelete
  48. Lalki to ja nawet kolekcjonowałam! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    invisible-hybrid.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Świetny wpis :P
    Śliczne zdjęcia

    Co powiesz na wspólną obserwację ? -zacznij a ja się zrewanżuję :P
    Zapraszam również do konkursu który sama organizuję :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Mnie boli to, że kiedy byłam dzieckiem to niezależnie od pogody na podwórku było pełno dzieciaków - teraz nie ma żadnego ...


    http://mikijiu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Amazing post! I also loved family vacations and still do! Agree that children today won't experience such a fun and innocent childhood, because many tend to be on their phones rather than enjoying nature and playing outside.

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    ReplyDelete
  52. Zdjęcia naprawdę świetne, sama chciałbym pojechać do Anglii :) Może wspólna obserwacja, jeśli tak to daj znać. Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetny post :) Uwielbiam przeglądać takie zdjęcia z dzieciństwa - masa fajnych wspomnień ;)
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  54. Wow! Pierwsze zdjęcie wymiata! Jest genialne :)
    Właśnie organizuję pierwsze rozdanie na swoim blogu! Do wygrania zestaw kosmetyków AVON oraz książka ABC mojego stylu!

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/2016/02/rozdanie-ls-2.html

    ReplyDelete
  55. DOKŁADNIE. Ten post idealnie podpasował się pod sytuację, w której dzisiaj uczestniczyłam. Siedziałam z koleżanką w restauracji, a po niekrótkim czasie przyszła babcia, mama i jej córka, która miała może z rok. Otóż płakała, a wystarczyło jej dać komórkę. Lada moment przestała.
    Co się dzieje z tym światem... ?
    Jak ja byłam mała to latałam po podwórku - im bardziej brudną się wróciło, tym lepiej się bawiło ^^
    Żadnych srajfonów...

    Cudny post, miło, że ktoś to w końcu poruszył :3

    Zapraszam do mojego kociego świata:
    always-be-a-cat.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. I remember when I was little I used to play as a hairdresser for my dolls!
    and they were usually left with no hair at the end.

    Love,Sandra xoxo
    vintageecrush.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.