My winter break plans!.

7:00 am



Hi, in this post I wanna tell you my winter break plans. This year as the last one I will have my 2 week winter holidays! In the first week (from Monday to Thursday) I`m saying in Poland, but on the 19th I`m flying to The UK. If someone saw my Twitter, you could see that I`m putting letters in the tweets - it`s the counting down. I`m gonna be there for 9 days and I`m gonna be in Newcastle and the surrounding area. I am very excited to be there. Because when I was buying the tickets It was like 3 months to the flight and now it`s like not more than 2 weeks! Now we see how quickly time passes, but I need to wait a week to have the coveted break! I have million ideas for new posts and we`ll see what happens! So yeah these are my plans!



PL: Hey, w tym poscie, chce wam powiedzieć o moich planach na ferie zimowe. W tym roku jako ostatni mam 2 tygodniowe ferie! W pierwszym tygodniu (od poniedziałku do czwartku) jestem w Polsce, ale 19 lecę do Wielkiej Brytanii. Jeśli ktoś zaglądał na mojego twittera, możesz zobaczyć, ze w tweecie daje numerki - jest to ilość dni do wyjazdu. Będę tam 9 dni, dokładnie będę w Newcastle i w okolicy! Jestem bardzo podekscytowana tym wyjazdem, o ostatnio byłam tam około 3 lata temu. Kiedy kupowałam bilety było to jakieś 3 miesiące do wyjazdu a teraz jest mniej niż dwa tygodnie! Teraz można zobaczyć jak szybko płynie czas, ale jeszcze muszę czekać tydzień, by mieć wyczekiwaną przerwę! Mam miliony pomysłów na nowe posty, no i zobaczymy co z tego wyjdzie! No więc to są moje plany!




















xx.♥

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Super, że tak spędzasz ferie! Ja już do ferii się nie zaliczam hehe
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę ferii i wyjazdu :D
    Pozdrawiam, Carmen

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Też bym pojechała do Anglii, bo również dawno mnie tam nie było. Miłego wyjazdu :)

    http://ragazza99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. udanego pobytu :) http://www.helios.pl/13,Kielce/BazaFilmow/Szczegoly/film/5854/Maraton-Walentynkowy

    ReplyDelete
  5. Udanych ferii :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja jestem już po feriach. Miłego odpoczynku :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Moje serie zaczęły się teraz, w końcu, po protu chyba nigdy wcześniej tak bardzo ich nie potrzebowałam ;)
    Życzę udanych ferii!

    Mój Blog^^

    ReplyDelete
  8. Fajnie :D
    Też bym chciała pojechać do Wlk. B
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Moje ferie już się dawno skończyły :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia. A kurtka jest wspaniała
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. cool leather jacket!
    xoxo
    coolcatj.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wspaniała kurtka
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com
    Co powiesz na obs za obs?

    ReplyDelete
  14. Wspaniała kurtka
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com
    Co powiesz na obs za obs?

    ReplyDelete
  15. Fajnie spędzasz ferie. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. Świetny post, oby plany się udały :)
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  17. Miło się to czyta ;)
    zapraszam,może wspólna obserwacja?
    http://czarymery.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Super spędzasz ferie. Ja dopiero od 15 lutego zaczynam ferie. :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona też napisała dopiero co zamierza na nich robić i jest tam akapit że jako ostatnia ma ferie, a ferii zimowych chyba nie można mieć od 1 marca ;-)
      Ale każdemu może się zdarzyć taki błąd xD

      Delete
  19. Ja w poniedziałek muszę już iść do szkoły ;-(
    Jestem załamana....
    Zapraszam na najnowszą recenzję
    http://fanofbooks7.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  20. Zazdroszczę, że będziesz miała ferie, moje niestety się już kończą :C
    Dobrej zabawy w UK! Zrób masę zdjęć i koniecznie wstaw je na blog! :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem ;)
    jullyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Pozdrów ode mnie Anglię :) lata już tam nie byłam :)

    ReplyDelete
  22. wow zazdroszczę wyjazdu do Wielkiej Brytanii :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  24. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  25. Ale mega zdjęcia !
    Zapraszam do mnie flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Have fun in the UK! Lovely post!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    ReplyDelete
  27. Super design i blog! uwielbiam takie kurtki!

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/5-rzeczy-ktorych-nienawidze-5-rzeczy.html

    ReplyDelete
  28. Zazdroszczę ferii i wyjazdu do Wielkiej Brytanii, może mi też kiedyś się uda ;) Zrelacjonuj wszystko na blogu, koniecznie! :*

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zazdroszczę takiej promiennej cery! Wszystko super :)

    ReplyDelete
  30. Bardzo chciałabym mieć ferie dopiero teraz! Zazdroszczę wyjazdu do WB <3

    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥


    ReplyDelete
  31. Zazdroszczę wyjazdu, również chciałabym się tam udać. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    ReplyDelete
  32. Zazdroszczę wyjazdu;) Niestety moje ferie właśnie się skończyły i już w poniedziałek idę do szkoły.
    Pozdrawiam
    Karolina

    ReplyDelete
  33. Anglia to piękny kraj. Z chęcią pojadę tam jeszcze nie raz :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Anglia to piękny kraj. Z chęcią pojadę tam jeszcze nie raz :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Super plany, ja nigdzie nie wyjeżdżam (chyba), ale za to mam zaplanowane bardzo aktywnie.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    ReplyDelete
  36. Oh Newcastle! Właśnie tam chcę studiować prawo *-* Ja mieszkam niedaleko Londynu :3 Miłych ferii ^-^

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  37. Ja o przerwie mogę już zapomnieć haha ^ ^ Miłej przerwy!

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ojejku, zazdroszczę wyjazdu do GB. Zawsze zastanawiałam się jak tam jest :)
    Powodzenia na wyjeździe ;)
    mój blog: klik ♥

    ReplyDelete
  39. Jejku zazdroszczę wyjazdu do Wielkiej Brytanii. Byłam raz i chętnie bym jeszcze się wybrała :) Miłego wyjazdu :) Obserwuję
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Miłego wyjazdu
    16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.