Amazing places that you need to visit!.

7:00 am


Hey everyone! I like looking at some places and say 'I need to visit this place', so I thought that I will do this kind of post on my blog - so here I am! I found these photos on Tumblr, I didn`t want to do places that lots of people know , so I found these amazing places just for YOU! Maye I will inspire someone for their holiday plans! So yeah, lets just get into the post!

PL: Cześć wszystkim, Uwielbiam patrzeć na jakieś miejsca i po prostu mówić 'musze zwiedzić to miejsce', więc pomyślałam, że zrobie takiego typu post na moim blogu - no więc oto jestem! Znalazłam te zdjęcia na Tumblr`u, nie chciałam miejsc takich jakie wszyscy znają (typu np. Malediwy), więc znalazłam te niesamowite miejsca dla CIEBIE! Może zainspiruje kogoś na jego wakacyjne plany! No więc, zapraszam do dalszej części postu!




Brighton Pier - England

It`s on the south of The UK, it is a beautiful place. It isn`t that far from my country, so If I would be near that place I would definitely go there! I think it is a really amazing place, that YOU need to visit!

PL: To miejsce znajduje się na południu Wielkiej Brytanii, jest to na prawdę piękne miejsce. Nie jest to tak daleko od mojego kraju, więc jeśli byłabym blisko tego miejsca na pewno bym go odwiedziła. Sądze że jest to naprawdę niesamowite miejsce, które TY musisz zwiedzić.


Credit - Graham Duerden

Sheep Mountain Wilderness - USA (California)

When I saw this photograph I just said in my mind OMG! I need to visit this place! It looks so lovely just WOW! I think that I don`t need to say nothing else - Just look at the picture!

PL: Kiedy zobaczyłam tę fotografie, powiedziałam, o mój boże! Musze zwiedzić to miejsca! Wygląda tak cudownie, po prostu WOW! Sądzę że nie muszę mówić niczego więcej - po prostu spójrz na zdjęcie!


Credit - Renett Stowe


Seljalandsfoss - Iceland

I love waterfalls, so I fell in love with this one! I looks so lovely, just think how beautiful photos would be... Fell in love ♥

PL: Uwielbiam wodospady, zakochałam się w tym jednym! Wygląda tak cudownie, wyobraź sobie jakie piękne zdjęcia by były.... Zakochałam się ♥

Credit - Kamil Porembiński


Porth Nanven - England

Definitely I`m going there! Do you see the beaty of that place! ? This place is just heaven and I need to go there! Who wants to go there with me? 

PL: Zdecydownie jadę tam! Widzicie piękno tego miejsca!? To miejsce to niebo i musze tam jechać! Kto jedzie ze mną?


Credit - Tony Armstrong

Cliffs of Moher - Ireland

Cliffs in England are beautiful, but this one in the number ONE! Just look at it! Doesn`t it look lovely! I need to go there!

PL: Klify w Anglii są piękne, ale ten jest numerem JEDEN! Spójrz na nie! Nie wygląda on pięknie! Musze tam pojechać! 



Credit - Cliff Helis

Whats your favourite place? Write me in the comment!

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Podróże to coś, co naprawdę kocham. Chętnie wybrałabym się w miejsca, które przedstawiłaś :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  2. Przecudowne zdjęcia ;)
    maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. uwielbiam podróżować :)
    fajnie, że dałaś nieco inne miejsca i mniej znane, a nie takie o których wie każdy :) osobiście o niektórych z nich pierwszy raz słyszę :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Fajny post
    http://natalee01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Przepiękne miejsca! Ja chętnie pojadę z Tobą :D I ten wodospad! Cudowny ♥ Obserwuję :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Każde to miejsce zapiera dech w piersi. Klify- ta ogromna wysokość, albo ten wodospad. Coś wspaniałego :)
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wow, aż się napatrzeć nie mogę, mega hipnotyzujące te zdjęcia, chyba muszę też je dodać do mojej listy :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  10. przecudowne miejsca <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  11. Cudowne miejsca, ja na razie byłam tylko w Anglii i Ukrainie ale mam nadzieję że odwiedzę więcej krajów :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  12. Boskie miejsca :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Te miejsca są cudowne! *_* Muszę je odwiedzić :)
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Porth Nanven - Tam muszę się wybrać ! Jest cudownie, nic innego mi się teraz nie marzy. Post świetny, lubię o takiej tematyce! :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wszystkie miejsca wydają się być ciekawe, a przede wszystkim przepiękne :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. beautiful places! i wish to visit as many cities and places as i can :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  17. piekne zdjęcia i miejsca uchwycone na nich :)
    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje :) http://pazzz21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia! Również zakochałam się w tym wodospacie!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    ReplyDelete
  19. Inspirujący post. Przepiękne miejsca, w każdym jest coś magicznego. Czytając (i oglądając) Twojego posta, strasznie zatęskniłam za wakacjami! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić wszystkie te miejsca, bo nie mogę wybrać jednego, spośród tylu urzekających.

    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. I'd love to go to all of these locations one day.

    ReplyDelete
  21. Śliczne miejsca, jest już tak wiele miejsc, które chciałabym zwiedzić :D
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetnie , że piszesz w dwóch językach ;)
    Ja zawsze chciałam polecieć do Panamy, jednak te fotografie też mnie urzekły!

    Mój Blog^^

    ReplyDelete
  23. Bardzo piękne zdjęcia!!! Pozdrawiam! :))

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.