Back!.

1:00 pm

Hi! I wasn`t a bit time, why? Because I didn`t have time, at school I have a lot of tests. I hate them. Tomorrow I am gonna go to Gdańsk to the airport, because my dad is going to the UK, them I need to buy a couple of things in Ikea. (Maybe a room tour will be ..) A couple of days ago I went a park in my town to do photos of things in my city (of course for school project), then I thought that I will do some pics for my blog, so there they are!

Pl: Hej! Nie było mnie troszeczkę czasu, dlaczego? Ponieważ nie miałam czasu, w szkole mam i miałam pełno testów. Nienawidzę ich! Jutro jadę do Gdańska na lotnisko, bo musze odwieźć mojego tatę na samolot, bo leci do UK. Następnie muszę kupić kilka rzeczy w Ikei. (Może room tour się szykuje ..). Kilka dni temu byłam w parku w moim mieście, bo musiałam zrobić zdjęcia zabytków w moim mieście, (oczywiście do szkoły), wtedy oświeciło mnie i pomyślałam że zrobię kilka zdjęć na bloga, więc tu są one!










xx.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Zdjęcia śliczne :D
    I trzymam kciuki, żebyś wytrzymała te wszystkie złe testy :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja już pawie po sesji, powodzenia w szkole!

    Mój Blog^^

    ReplyDelete

Spam will be deleted.