Welcome 2016!.

7:00 am


Can you belive that it`s 2016? Time goes by soo quickly, I feel like yesterday it was January 2015 and now it`s like January 2016! In this I`m gonna be 15 and in a couple of years I`m gonna be 18 them 20 .... Then there are gonna be hard choices for example: what am I gonna do after school, what profession would be right for me... But now it`s now and I don`t wanna go too far in my life. So yeah, I hope this year will be better for you and your families! Happy 2016!



PL: Czy możesz uwierzyć że jest 2016 rok? Czas bardzo szybko płynie. Czuje jakby wczoraj był styczeń 2015, a teraz jest styczeń 2016! W tym roku będę miała 15 lat i za kilka lat 19 wtedy 20... Wtedy pojawią się trudne wybory np. co będę robić po szkole, jaki zawód będzie dobry dla mnie... Ale nie chce wychodzić za daleko w przyszłość. No więc, mam nadzieje że ten rok będzie jeszcze lepszym dla ciebie i twojej rodziny! Szczęśliwego 2016 roku!









Shirt - H&M | Skirt - ? | Sweater - Primark

xx.

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Też w tym roku na karku będę mieć 15 lat, czas szybko leci.
    Szczęśliwego nowego roku!
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. No cóż, szczęśliwego nowego roku oczywiście życzę!

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  3. Szczęśliwego Nowego Roku;*
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nowy-rok.html

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz!
    Mi niestety czas się bardzo dłuży..
    Szczęśliwego nowego roku!

    ReplyDelete
  6. Mnie również ten rok mega szybko zleciał!
    I niestety te wybory, o których mówisz właśnie mnie czekają. Właściwie już powinnam wiedzieć co chcę robić w przyszłości, ale to trudny wybór i wciąż zmieniam zdanie. Mam nadzieję, że w końcu właściwie zdecyduję :)

    Obserwuję ♥


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    ReplyDelete
  7. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  8. Sliczne zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    (btw szukam osoby ktora zna sie na zmianie wygladu bloga, mozecie pisac pod najnowszym postem) :)

    ReplyDelete
  9. Fantastycznie wyglądasz.
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł na bloga ;)

    Zapraszam: Mój Blog^^

    ReplyDelete
  12. Ahh a co zrobić gdy za kilka dni będzie sie miało te 19 lat...Jejku jaka ja stara już jestem hahah! Nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał!

    http://aleksandra-r.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. Obawiam się, że w obecnym systemie nauczania już teraz musisz wiedzieć co chcesz robić, gdy będziesz dorosła. Chyba tylko w taki sposób naprawdę bedziesz mogła być tym kim sobie zamarzysz :) pózniej może być już troszeczkę za późno :/

    ReplyDelete
  15. Mnie niestety w tym roku czekają te wybory...no trudno, będzie co będzie :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
  16. To prawda, czas bardzo szybko mija, ale to dobrze :) Wszystkiego dobrego w nowym roku, ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  17. Również w tym roku będę miała 15 lat! :)
    malowane-roza.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Mi niestety ten rok również bardzo szybko minął. Ładne zdjęcia. Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    ReplyDelete
  20. szczesliwego tez!:*:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Happy holidays, Dear. Really enjoy your post
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/01/avon-new-year-collection.html

    ReplyDelete
  22. Nie ma to tamto, czas ogólnie bardzo szybko leci :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz, no i wzajemnie! Oby ten rok był lepszy niż poprzedni :)

    ReplyDelete
  24. Ja tez mało w to wierzę, a dokładnie za miesiąc mam 16-te urodziny (rok 2000 ever)
    Mam nadzieję że spełnisz swoje postanowienie i tak dalej. Śliczna jesteś :*
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.