It`s December!.

7:00 am

Hi! It`s December! Time is going by soo quickly!. I feel like the summer holidays were yesterday, Now I`m looking and it`s December. If not snapchat I wouldn`t know it`s December, Yeah, I`m quick :/  I don`t know about you, but I don`t feel Christmas yet, maybe when it will be I don`t know about the 15th of December. I can see the Christmas lights and christmas trees in the houses - I don`t know :) I got a question to you - Do you have snow? I don`t have (realize that I`m crying now). I want to hit my sister in the face with snow...I`m cruel (hahah) She doesn`t know anything hahah... Ok, so write me in the comments: Do you like snow? Are you happy that it`s December? Whats your favourite in December?

PL: Hey! Już grudzień! Czas tak szybko mija!. Czuje się jakby wakacje były wczoraj. A teraz patrze i skapnełam się, że mamy grudzień :) Gdyby nie snapchat nie wiedziałabym, że jest już grudzień, tak wiem jestem bardzo szybka :/ Nie wiem jak ty, ale ja świąt jeszcze nie czuje, nie mam pojęcia moze gdy będzie około 15 grudnia. Widzę już świąteczne lampki i choinki w domach - nie wiem :) Mam do was pytanie - Macie śnieg? Ja nie mam (wyobraźcie sobie, że teraz płacze). Chce walnąć moją siostrę śniegiem prosto w twarz , jestem okrutna - wiem :D hahah... Ona niczego się nie spodziewa :) Ok, więc napisz mi w komentarzu: Lubisz śnieg? Cieszysz się, że jest grudzień? Co lubisz w grudniu?


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Heej!
    Ja uwielbiam śnieg, grudzień, święta! Kiedyś ich nie znopsiłam, ale teraz już czuję świąteczną atmosferę i nie mogę się doczekać :D Śniegu już trochę było, ale zaraz spadł deszcz i zrobiła się straszna plucha:/ Uwielbiam tez czapki, szaliki, rękawiczki, kurtki, swetry <33 Buziaki!:*
    paulacierpiak.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  2. U mnie śnieg był jeden dzień i chciałam porobić zdjęcia, ale nie miałam przy sobie lustrzanki... na następny dzień śniegu już nie było... :(
    Lubię zimowy krajobraz, śniegowy, lecz nie znoszę, gdy jest bardzo zimno i wieje wiatr :(

    Zapraszam:
    Hanyvia blog

    ReplyDelete
  3. Szczerze? Nie lubie tego mrozu, ale przyznam, że grudzień ma swój klimat, klimat świateczny przede wszystkim na ktory tak bardzo wszyscy czekamy. Wraz ze sniegiem pojawia się tez magia swiąt, chodzenie na lyzwy, lepienie balwana, to jest cos niesamowitego. Wiesz co jest dopelnieniem tego wszystkiego? Wsaniali udzie ktorych otaczamy i rodzina. Mimo tego mrozu na dworze kocham grudzień :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    ReplyDelete
  4. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know in the comments on my blog and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    ReplyDelete
  5. Ja już mam w swoim pokoju kilka akcentów świątecznych jak lampki na łóżku, kokardki w kratkę na kilku klamkach czy wielka gwiazdka zawieszona na klamce dachowego okna. Uwielbiam ten magiczny, rodzinny klimat, błysk brokatu na ozdobach, świąteczne piosenki, a szczególnie ten biały puch, którego było tak mało i tak szybko znikł sprzed oczu. :)

    ReplyDelete
  6. Mega się cieszę, że już grudzień. Świąt, podobnie jak Ty, nie czuję jeszcze tak bardzo, ale już nie mogę się ich doczekać :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja już strasznie chciałabym śnieg <3 już powoli, powoli czuję święta i baaaaardzo się cieszę! <3

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam siweta bo jest wolne :D hahah.
    Nie wiem zawsze w swieta lubilam spedzac czas z rodzina A sniegu w Londynie na pewno nie bedzie :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  9. Wsyscy mówią, że chcieli by śnieg a potem wszyscy będą płakać, że chcą aby go nie bylo haha :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja też bym nie wiedziała że już grudzień, gdyby nie kolega z klasy :D
    Ja śniegu jeszcze nie mam, choć od czasu do czasu posypie (lecz szybko się topi..).
    Możemy płakać razem.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. też jeszcze nie mam śniegu tylko popadał przez jeden dzień ,ale nawet przez chwile nie został od razu się rozpuścił :(

    wikujama.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Lubię zimę, ale krótką haha :)

    http://czarno-czarny.pl/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.