Tumblr fall essentials.

8:32 pm


Hello everybody! Today I`m coming back with a new post. Today it`s gonna be Tumblr fall essentials. I started to love fall I think from this year. I don`t know why? So I just wanna show you all my favourites from this season. Oh, & I just wanna tell you all guys that I  will do this kind of post every season, so there will be spring, summer, fall and winter essentials! I think that the winter essentials will be a couple of days after Christmas!I hope that you will like posts like that! I just wanna ask if you would like to see every month favourites? So yeah, lets get started!

PL: Cześć wszystkim! Dziś wróciłam z kolejnym postem. To są ulubieńcy jesieni. Zaczęłam lubić jesień od tego roku, nie wiem dlaczego? No więc chce wam tylko pokazać moim ulubieńców jesieni. Oh, i chce wam powiedzieć że taki typ postu będzie pojawiać się co sezon, czyli będą ulubieńcy wiosny, lata, jesieni i zimy. Sądzę że ulubieńcy zimy pojawią się jakoś po świętach Bożego Narodzenia.! Mam nadzieje, że lubicie posty tego typu :) Mam do was jedno pytanie, czy chcecie na blogu co miesiąc ulubieńcy miesiąca?? No więc zaczynajmy!




What would be life without music? No life! Yes, so my favourite songs for fall are of course Ed Sheerans and Selena Gomez`s songs! I love their music, and I can`t wait for more. I love listening to Tenerife Sea by Ed and Rise by Selena! If you are interested in my music just check out!

PL: Jakie byłoby życie bez muzyki? Nie ma życia! No więc moimi ulubionymi piosenkami na jesień
są oczywiście piosenki Eda Sheerana i Seleny Gomez! Kocham ich muzykę i nie mogę się doczekać na kolejne piosenki. Kocham słuchać Tenerife Sea Eda oraz Rise Seleny. No więc jeśli interesuje cię co słucham zapraszam do zaglądnięcia poniżej!





I love all these little stuff, in what I can put some jewlery or money. I thound this purse with the motive of London. I love that city & I thought that I will buy a cute purse. I got it a couple of months ago but I wanted to show you it :)

PL: Kocham te wszystkie małe rzeczy, gdzie mogę włożyć biżuterie lub pieniądze. Znalazłam ten portfel z motywem Londynu. Jak już pewnie wiecie kocham to miasto i pomyślałam, że kupie sobie taki przecudowny portfel. Ja go kupiłam kilka miesięcy temu, ale chciałam wam go pokazać :)


I love wearing earmuffs, they are so comfy and warm. They look soo nice, I got mine a long time ago, but they are perfect. I think that you can find them in any clothes shop like H&M or Primark. I got white because they will fit everything.

PL: Uwielbiam nosić nauszniki, są one takie wygodne i ciepłe. Wyglądają one tak ładnie. Ja moje kupiłam dawno temu, ale są perfecyjne. Myślę że znajdziesz je w każdej sieciówce jak H&M czy Primark. Ja wziełam białe bo będą pasować do wszystkiego :)


In autumn and winter my hands get really dry. So I use hand creams, now I am using this one from Bielenda, It`s very good for dry hands, just use him twice a`day.

PL: W jesień i zimę moje dłonie są bardzo wysuszone. No więc, testowałam dużo kremów do rąk, teraz używam ten z Bielendy. Jest on bardzo dobry dla suchych dłoni, tylko używaj go dwa razy na dzień :)


In Autumn I like having darker nail polishes. I got this one a couple of weeks ago, the colour is something like a plum and it`s matte. I think that you will find something like this in every shop with cosmetics. I love it!

PL: Na jesień wole mieć ciemniejsze kolory lakierów do paznokci. Ja go kupiłam kilka tygodni temu, kolor jest coś w stylu śliwki i jest matowy. Sądzę, że znajdziesz go w każdej drogerii. Kocham ten lakier!


This cd is Eds newest music cd, this is the Wembley edition with the movie and the CD Multiplay with 5 new songs! I love this CD!

PL: To jest najnowsza płyta Eda, to jest ta z Wembley z filmem i płytą MULTIPLAY oraz 5 nowych pisoenek ! Kocham tą płytę!!


My last essential is Instagram, I love this App. You can find a lot of inspiration and just look at the pictures of your friends, idols or normal people. If you wanna you can follow me on IG, my user is WIKTORIADRAWSKA. 

PL: Moim ostatnim ulubieńcem jest Instagram. Kocham tą aplikacje. Możesz na niej znaleźć dużo inspiracji lub po prostu oglądać zdjęcia swoich znajomych, idoli czy zwykłych ludzi! Jeśli chcesz mnie zaobserwować, moja nazwa to WIKTORIADRAWSKA.


I hope that you like this post, write me you fall essentials! Bye ♥


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam ❤
    daydream89.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Miły pościk fajnie się czytało.
    yelloow-book.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja nie wyobrażam sobie okresu jesienno-zimowego bez kremów do rąk, w tym czasie moje dłonie wyglądają tak jak u starszej pani ;/

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Irytuje mnie sposób pisania przez ciebie postów, ale za to masz bardzo fajny design bloga, wszystko jest śliczne i przejrzyste ;]
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajni ulubieńcy. Miałam ten krem do rąk rok temu :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Też uwielbiam ciemne kolorki na paznokciach♥
    xxpadzixx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zawsze chciałam mieć nauszniki, ale nie byłam przekonana do ich kupienia.
    Też kocham insta <3
    http://themilqaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja tak samo kocham tą płytę <3 Ed rządzi *.*
    Świetni ulubieńcy!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super ulubieńcy! Również uwielbiam lakiery z wibo <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    ReplyDelete
  10. Genialny post :) Świetna playlista :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Też uwielbiam ciemne kolory lakierów :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ale super nauszniki :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Również uwielbiam Eda :) Bardzo podoba mi się styl Twoje bloga i postów, są inspirujące :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładny design bloga :)
    Obserwujemy ?
    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Uwieeelbiam Ed`a ! Czekam na kolejny koncert w Pl :)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Hmm.. zaciekawił mnie ten krem. Skorzystam. ;)
    Świetni ulubieńcy!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  17. Fajny post|!
    Masz świetny lakier|!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczny lakier do paznokci! Bardzo lubię takie kolory :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    ReplyDelete

Spam will be deleted.