Things that you need to know about living in The UK.

2:42 pm

Hello again guys, today I`ve got you a post about living in The UK. I lived there for 6 years, but now I`m living in Poland. When I`m gonna be 18-19 I`m comming back to The UK, in London. Ok lets get into the post!!!

♥ On every street you will see "Fish & Chips"! It`s good but not healthy!
♥ The colour magnolia is everywhere! In the UK houses you will find it!

♥ Carpets are always in a British house, theyb are comfy but they get dirty a lot!
♥ The washing machine is in the kitchen, not in the bathroom or somewhere...
♥ Ofiicial buisnes can be done online.
♥ You recharge the race on a card.
♥ The windows open outside.
♥ School starts at 9 am and ends at 3 pm.
♥ You can buy the english dinner for 3 pounds & they will bring you a plate for 2 peoplev- it`s that big!
♥ Summer holidays start on the 18th of July.
♥ The beds are really high!
♥ The door handles are very low.
♥ The houses are very,very,very similar.
♥ Most of the houses are build with red bricks.


Credit - Tumblr

And I just wanted to say thank you for 50 followers! :)

You Might Also Like

12 komentarze


  1. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na kolejny post.
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  2. O kurczę nie wiedziałam o tych, niektórych rzeczach.
    Szkoda ,że tak późno wakacje się im zaczynają... :(

    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  3. Mnie akurat dziwi to, że oni mają wszędzie wykładzinę :D nawet w łazience!
    Okropne... pomyśleć tylko co w niej może być...xd
    The balance of my life

    ReplyDelete
  4. Londyn jest cudowny , kiedyś na pewno go odwiedże <3
    Świetny blog ,:)
    Zapraszam do siebie :) http://orchixn.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. Hej ;) zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, wpadnij CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    ReplyDelete
  6. London is wonderful ! Gdy patrzę na Londyn widzę budki telefoniczne.Taki smbol :)
    Pozdrawiam! <3
    http://haania-hania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Cudowny post *-*
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Faktycznie większość zaobserwowałam, mam w UK drugi dom i jest to zupełnie inny świat. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mogłabym zamieszkać w UK bez problemu! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Czemu nie piszesz po polsku? Ogólnie ciekawy post. Też chciałabym tak zaczynac i kończyc. :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.