Cute & easy hairstyle.

6:15 pm

If you see that it`s getting colder & colder I need to tell you something: FALL IS NEALY HERE!! OMG, I just felt like I`m gonna sing Carly`s song I really, really, really really like you! No I can`t sing! Now I can`t` go in my favourite shoes to school, Why? Because I would get ill, Why? Because It`s soo cold outside for angels to fly. Yes, I got it from Ed Sheeran`s song! ♥ I love his song`s. They are soo for fall!  Am I talking to myself? Ok, stop it Wiki. focus on the post!  Aggrhh.... So fall is nearly here maybe try not to think that it`s fall.... So today I have done a cute hairstyle that you can try on yourself. I`ve done it on my sister so just check it out ! ♥









Thanks for reading loves ♥ 
xx. 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ślicznie to wygląda <3 Chyba jednak ma za krótkie włosy na taką fryzurę ale chętnie spróbuje :) Bardzo mi sie podoba Twój blog dodaje do obserwowanych <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love it! Great tutorial!

    xoxo, Caroline | carolinevsworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. pierwsza fryzura zdecydowanie najbardziej mi się podoba :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja niestety mam krótkie włosy, wiec nie mogę skorzystać z poradnika, ale fryzurki są przecudowne! *-*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    ReplyDelete
  5. cudowne są takie fryzury *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ale to ładnie wygląda ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Oh I love this hairdo!<32 Looks so cute and romantic..<3

    www.justcleo.pl/2015/09/black-lace-dress-for-date.html

    ReplyDelete
  8. Cudowne włosy <3 chciałabym tak potrafić zrobić sobie taką fryzurę! Cudowna idealna na randkę! Będe musiała się nauczyć taką robić! Może jakiś filmik jak zrobić taką piękną fryzurę? *.*

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  9. Piękne fryzury, szkoda, że ja jestem takim beztalenciem pod tym względem i nawet zwykły kucyk kosztuje mnie sporo nerwów. ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Jakie piękne! Niestety mi się nie chce robić żadnych takich wymyślnych fryzur. Trochę leń ze mnie pod tym względem. :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  11. Coś pięknego *.* Moja koleżanka często miała taką fryzurę do szkoły :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. śliczne fryzury :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piękne fryzury ;)

    frenzyblack.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetna fryzura! :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. W końcu fryzury nie w stylu 'samuraja', oryginalnie i ładnie! :)
    Pozdrawiam,

    tylersryler.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczne!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  17. u śliczne :)) muszę spróbować :D
    palaania.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękna fryzura? Skąd wianek? Napisz u mnie :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładna i pomysłowa fryzura! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Cudowna fryzura *-* Chyba ją sobie od Ciebie "pożyczę" ;p
    Zgadzam się z koleżanką wyżej: może jakiś filmik jak ją zrobić?
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na następną notkę :3
    my-fashion-stylee.blogspot.com

    ~ Ashley

    ReplyDelete
  21. Wow! Fantastyczna fryzura :) Piękne masz włosy! :))

    ReplyDelete
  22. łał, mega fajnie zrobione są twoje włosy, + są one śliczne
    zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodaoba zaobserwuj
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.